Fazla iyi düşünmek iyilik yapmak sanki benden götürüyor gibi hissediyorum?

Hep ben düşünüyorum herkesi. Evde de aynı dışarda da sevgilimle de aynı. Evde herkesin arkasından geliyorum yardımcı oluyorum kimse bana bir şey yapmıyor. Sevgilim hasta olunca düşünüyorum yola çıktığında poğaça vs yapıyorum vs. Ama sıra bana gelince neden bişey göremiyorum. Bu yılın başında evlilik teklifi aldım yıl biticek hala evlenemedik nişan bile yok ortada. Sebebi benim ailem istemiyor diye ama sevgilim ikna etmek için hiç bir şey yapmıyor eskiden yapmıştı şu an bazı sebeplerden dolayı durduk. Neye heveslensem kursağımda kalıyor. Dün sevgilimin kuzeni imam nikahı yapmış 100 gram istemiş ben istesem bana eminim ki almaz durumum yok der bilmiyorum ben niye bir şey göremiyorum. Benim zamanım ne zaman gelicek yıprandım artık

Fazla iyi düşünmek iyilik yapmak sanki benden götürüyor gibi hissediyorum?
Cevapla