Hayatınıza giren insanların sizde bıraktığı en değerli iz ya da size öğrettiği en anlamlı şey ne oldu?

İnsanın hayatına giren her kişi bir şekilde iz bırakır; kimi kalıcı olur, kimi ise kısa süreliğine uğrar. Ama her biri bize bir şey katar, bazen bir öğreti, bazen bir his, bazen de sadece kendimizi daha iyi tanımamıza vesile olacak bir deneyim… Aslında insan, insanla öğrenir ve olgunlaşır
Hayatınıza giren insanların sizde bıraktığı en değerli iz ya da size öğrettiği en anlamlı şey ne oldu?
Hayatınıza giren insanların sizde bıraktığı en değerli iz ya da size öğrettiği en anlamlı şey ne oldu?
Cevapla