Hatalarından ders çıkarmak için kafanda geçmişine doğru bir konum istedin mi?

Olur ya insanız.

Hatalarımız, günahlarımız, sevmelerimiz , ödediğimiz bedellerimiz, can yakan iç çekişlerimiz ve keşkelerimiz olur ya….

Ben bayağa bir geçmişe dönmeyi isterdim. Bana hatalar yaptıranları onları tanıdığım ilk güne dönüp hiç tanışmayarak silmek isterdim…

Hatasız kalmazdım belki ama en azından yolumuzu çok rahat yürürdük…

Hatalarından ders çıkarmak için kafanda geçmişine doğru bir konum istedin mi?

#kişilikvekarakter

Hatalarından ders çıkarmak için kafanda geçmişine doğru bir konum istedin mi?
Cevapla