AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
169Cevap
ne geçek elimize bacım. Şimdi buraya kitap gibi yazarım yoruldugumla kalırım sonra
zorla değil sen bilirsin; )
duruma göre yorum yapacaktım.
Ozman yapmalisin..
Cinim cin anlatamam yaşayan lazım tabi çıldırmış kaçmazsan 😜😜😜😜😜😙😙😙
:) ) )
Ben Ramazan yarışmaya istanbuldan Katılıyorum.
Elleşmeyen kız arıyorum.
taze bitti be eren:)
Tühh (:
Senin için seri üretim yapıcaz yakinda son seri olcak:))
Bak düşünürmüşte :P
En azından az ellenmiş kızda olabilir karar sizin yapım sizin efenim (:
yani şimdi erkeğin az ellenmisi ve ellemisi var ise kizda bbuluruz değil mi:)
Arayışı sevmiyorum kendimi dedektif gibi hissediyorum, ANCA sen bulursun bana gönderirsin (:
izmirden paket yapayım:)
Bak İzmir olur sevinirim en kısa zamanda haberlerini bekliyorum (:
anneme havale edicem:))
Hadi Hayırlısı (:
hayırlısı;)
Böyle bir erkekle tanışmak istersen seni reddeder odun musun
odunum tabi :) tanışmak istediğimle ben yıllar önce tanistim sen dert etme:)
Allah napmasın seni dert ettiğimi de nerden çıkardın
Sen söyledin:)
Tamam tusubasa sensin
Tamam pikacu:)
bilmiyon sus
susarsam ogrenirmiyim
Konuşarak kendi düşüncelerini söylersin bildiklerinle yetinirsin ha sana kafiyse devam et. Şayet yetmiyorsa kulak ver bir başkasına yeni öğrenmelerle doyur düşüncelerini
Biz buraya nasıl geldik:/
Lokomotifle
parayi kim verdi
...
ben sen değilim kimse de değilim
Ben benim farklıyım aynıyım
Buda değişik; )
teşekkür
Youtube kanalımda ki müzikler az çok belli edebilir
Senin dilinden dinlemek farklı olurdu; )
O zaman kısa ve net olsun, Adam gibi adam.
wuhuww saygilar diyorum:)
Saygı benden.
:) )
Deliler hastanelerde ise akıllılar nerdeler? Duygusal , Komik , Deli Dolu Ve Kendini Beğenmiş kızların Düşmanı :-)
Hemen bana düşman oldu :p
Onlar bana düşman onlarla eğlenerek egolarim tavan yapio valla :-)
Sen dislisine denk gelmemissin:)
Çok denk geldim valla tokat bile atan oldu :-) ama bende vurdum :-)
Iyi ettin madalya taktilar mi:)
Yoo ama mutlu olmuştum lisede :-)
Artık liseli değilsin aklını başına devsir:))
Ok kib bb :-)
uff slk:s :s :)))))
Hemen başladı ergen ergen yazılar yazmaya :-) Bunu bekliyordum :-)
Nabza göre şerbet bizim işimiz:)
Evet hepiniz aynı valla ferrariyi gösterip şahin e binersiniz :-)
Ben yururum :))
Ben bırakayım tatlım :-)
Yok canim spor oluyor bana yürüyüş:)
Ay em CappidiCuppidi
İ love u izmirrr.
Nasil biri olduğum profilimde yazıyor
Kisa ve öz manyaan tekiyim
Gerisi profilimde yazıyor (:
Makyaklarin profiline bakilmaz; p
Manyak degilimki ama :( manyaaam. :(
Hem sadece oda deglm :(
Hahaha manyamis:))
çalışmak için yaratılmış kendini calışmaya adayan :)
işçisin sen işçi kal:)
aynen öyle :)
Hiç kimseye değer vermeyen ,
ahmağın hödüğün sevgisizliğin vücut bulmuş haliyim,
Olsun; )
olsun mu?
Canın sağolsun
Kendini anlatan insan bos insandir gozumde oyuzden sloganimiz bu tanisan sende seversin :)
Kendini tanıtmak istemezken bile tanıtiyosun:))
9 köyden kovulanım istenmeyenim çoğunlukla kimsenin işine gelmeyen biriyim işte adasdasd
10 köyun muhtariyim bende:)
net olarak anlayamadım :/
Sen 9 köyden kovuldu ya bende 10 köyün muhtariyim yani bizim köye gel diyorum:)
haaa yok yok ordanda kovulurum :D
Muhtarı benim kim kovcak seni:)
tamam o halde. d
:) ) )
nerede o köy yolum düşerse uğramadan geçmiyeyim. d
İzmir :)
vayy bende izmirliyim ordanda kovuldum demek ki senin muhtarlığın pek geçerli değilmiş. d
İzmir neresi:)
Foça
himm anladim iyimiş:)
Kaç mıyım göç müyüm? Hiç miyim suç muyum? Ben kimim?
pirenses sin:)
Aaaaa o benim evet 😂
Ben bildim ben bildim :)
En birinci sensin tatlım 😊
Ah bir tanisam anlatırım da bende çözemedim kendimi
Sende böyle sin işte:)
Sair bir saglikci olsu bitti masAllah hepsi bu kadar
dinimize amin tıpçı:)
Amin amin bir hurmetil muslimin :))
Bende ondan dedim :))
Evet anlamak hic zor olmadi :))
adam zeki beyler Dağılın:)
Ironi... gerisini anlasmissindir herhalde □□
Anladım diyelim madem:)
Sendeki enerjiden istiyorum.. ^_^ sanane benden diyorum.. Herşey xper için :)
xper kardesligiii yuppi:))
Aynen ^^
Beni bilenler bilmeyenlere anlatsın ajsn:) Bakışlarım yeter nokta...
Seni çekmeyen catlasin:))
Tek diyeceğim şey mesajlarıma geç cevap verenleri öldürecek potansiyele sahip biriyim :D
aboww manitan yandı:)
bana mesaj atma. ölmek için çok gencim :))))))
mümkünse seninle mesaj olayına girmeyelim daha görecek yani görmeyi umduğum günlerim var :)
Bir mesaja 8 9 saat cevap verilmezse ölüm onun hakkıdır :D
yasmin in kestiği parmak acimaz:)
Bilemiyorum artık:D:D
19 yaşındayım, sapığım. Boğa burcuyum, 23 Nisan doğumluyum bu yüzden çocuksuyum. Üniversite okuyorum, derslerim berbat.
bonzai iç:)
Şeftali suyu severim ben.
dimes iç; )
Tropicana, Capy, Yörsan iyi.
Afiyet olsun
ikizler burcuyum , hepınızı doverım.
99 yasındayım, ama çıtırları severım :-(
kendimi tanıtmayı hiç sevmem tanımak isteyen gelir tanışır ;)
randevu almaya gerek varmı:)
sana gerek yok ;)
Teşekkür ederim :)
keyfin bilir tanışmak istersen tanışırız farketmez yani ;)
Tanıttim ben kendimi güncelleme de:)
deşifre etmem kendimi güven ver önce :)
Sen bilirsin :)) güven verilmez sen almak istersen alırsın.
6. hislerim yanıltmıyor nedense :) senle burada tanışcak değilim heralde :D
Kendini anlatmak istersen anlatirsin dinlerim burada başka secenek yok bende:)
üzgünüm ben kendimi deşifre edemem :) gizli iş yaptıgım için degil presib kusura bakma ;)
onemli degil:) saygı duyuyorum
eywallah ;)
:) ) )
istermisin azcıkta olsa kendimden bahsetmemi :)
Sen bbilirsin nasıl istersen:)
dışarıya çok sert görünsemde tanıdıkça sevilen bir tipim :) ukala ve küstah olduğumu düşünenler hep kaybetmiştir beni aslında kendileri anlamsız gelir bana egolarım hiç yoktur. yapımdan dolayı olaylara pozitif ve negatif bakabilirim tepkim olursada çok sert olur. bu kadar :)
Teşekkür ederim. . tanıdığım a memnun oldum; )
mutlu oldunmu peki :)
oldum:)
NE MUTLU O ZAMAN SANA SENİN İSMİN NE ?
nickim Baki kalsın:)
NİYE KORKULARINMI VAR Kİ :)
Hayır prensip lerim var:))
KORKAKSIN KORKAKLARI SEVMEM :)
Sen bilirsin sev diye cabalamadim; )
UF SIKILDIM HA YAZMA TM :) İYİ KSMLER SANA ;)
Tekrar teşekür ederim iyi günler:)
GEREK YOK TEŞEKKÜRE FİLAN ETME ;)
Orası bana kalmış. .:)
İSTEMİYORUM ETMENİ :)
ettim bile; )
SİNİRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR:))
hiperaktif, cekik göz , saça bakarsan esmer tene bakarsan beyazım..
aaa ben:)
acaba kimse kendini övmüş mü diye gelen bir xper ciyim.
Helal hoş olsun ")
ben exchange student olarak gelmişem kırgızistandan
Oda iyimiş :)
Ergence duygularını henüz yitirmemiş 30 yaşında çocuk
yitirince büyüyon hiç gerek yok yitirmeye:)
Böylede acı çekiyorum
çekme çekme yapma öyle şeyler:)
Keşke gönlüne söz anlata bilsen
gönülde alısiyor
zekiyim , çalışkanım, kafama buyruk davranırım, kova burçluyum ve de yalnızlığı çok severim :D
kısa ve öz :)
Yakışıklı
Sempatik
Muhteşem
Oldu mu Ego tavan yaptim
Sen mutlu olduysan olmuştur:)
Yok tam tatmin etmedi bunlar 'D
Ozman yolla gelsin ov kendini:)
Çekici tatlı :D bunları da ekliyim
Bu kadar mı ben kendimi bir ovsem hesabım kapanır aşırı egolamanliktan:)
Ozelden bir yaz merak ettim simdi mandalina hanim 😹😹😂😂
Olmaz sen ks ye lazimsin:))
Oha ya :D o kadar mi.. meraktan olurum ki simdi
hala yasiyorsan sıkıntı yok:)
Shah :D tamam bakalim
:) ) ) )
Bu profilin erkek versiyonu benim burç değişik kova :)
vay kopyaci:))
Huyum kurusun açıkçası o kadar yazmak zor geldi itiraf ediyorum :) yarısından çoğu var o karakterler
saylanmaz yaz sen eksikleri tamamla:)
Saylanmaz mi o zaman kaçık herifin tekiyim dünya yansa karşısına geçer bir kipritte BN çakarim :)
Bende arkandan iterim:))))
Gel beraber yanalim güzelim der senide kolundan çekerim :)
yazik değil mi bana :)
Yok bnden degerlimisin ki :)
@fileliçorap
Neyse uyuyayimda sen dönersin :) ya da dönmessin :)
Ama tanışan dadından yinmem :)
Seni bogarim hee:)
Öldür beni ölümüm senin elinden olsun :)
Adres lazim olursa yaz gel helvami güzel yap ytr tek vasiyetim bu :)
kusbasili pide bide yayik ayran soylicem sana:)
Gönlünden ne koparsa :)
helvani fıstıklı yapcam:)
Ucuza kaçma fındık ceviz badem de koy cimri
olduuu ver parayi ozman kefen cep mi yaptın:)
BN mezarına araba graji bile yaptiririm
öldürün beni :)
Hemen adres ver geliyorum
vayyy cani:)
Kzm amacın ney :)
bilemedim abi:)
Abi deme lazim olur :)
ihtiyaç sahiplerine dagitirZ seni o halde:)
Sen bir kendini doyur sonra kalırsa dagitirsin ;)
açlık grevindeyim ben:)
BN çok iyi grev bozarim :)
grev nedeni sensin önce kendi Boz bence:)
Ben kendimi bozarsam sen burada duramazsın ;)
Ben seni bozarsam sende duramazsin o yüzden gerek yok,;)
İyiki cinsiyetim erkek bozulacak birseyim yok efendilik bnde kalsın
bozulan adamlik zardan daha önemlidir yeri geldimi; )
Zar mi boşuna olsaydı Allah yapmazdı ha dersen beynim almıyor saygim var ama biz erkekler madam olana adamlık yaparız hak edene hakkini verir Allah
Elbetteki hakkına verene verir Allah orası tartışılmaz. . zar elbette önemli yitirip yitirmemekte karakter meselesi birazda şimdi adam bozuyorsa adam olarak kalıyor ama kız kotuleniuor. . mantiklimi sence adam olanda kadın olanda yapmaz ozman. . yök öyle tek taraflı dünya. . tabi onemseyene bu işler herkese saygım sonsuz.
Karşılıklı tartışmalıyız ama uzatmaya gerek yok saygılar
Bencede saygilar. .
geçmişte işlediği günahlarının bedelini ödeyen biriyim
Ne ekersen onu bicersin demişler:/
aynen fazlasıyla ödüyorum zaten
Allah kolaylik versin:/
Sağol Varoll kardeşim sanada
Amin sağolasin.
23 yaşındayım jandarma ast. subay'ım izmirde görev yapıyor yanlız yaşıyorum :)
fileliçorap İzmir emredin Komutanım:))
yok okadar ince bilmiyorum izmiri henüz yeniyim ama keşfederim kısa zaman içerisinde :)
olurda bir ihtiyacın olur sor bana yardımcı olmaya çalışırım:))
olur muhakkak ki zaman içerisinde kimin bir ihtiyacı olmaz ki? ama 3 ay izmirdeyim :// şuandada izindeyim
himm anladım hayırlısı o zman komutan ızmiri doya doya yasa; )
Teşekkür ederim sende doya doya yaşa :)
Rica ederim ne demek:)
:))
Kendi halinle gözlüklü biriyim kimseye zararım dokunmaz 😁😂
Aman iyi iyi:))
İyimi bilmem 😂😂
Ben bilirim iyi diyosam iyi sus bakim:))
Tamam appa sustum 😊
:) )
Allah izin verirse kitap yazmayı düşünüyorum o zaman okursunuz inşallah.
isim?
Birazdan kapatıcam kendimi tekrar.
himm:^
Kimine göre öyleyim kimine göre böyle.
Kimine sevilirim kimine sevilmem bilemem artık...
Sen bilmezsen benim hiç bilmem:)
Tanı ozmn beni :)
Tanisalim sohpet edelim sonra yorumlarsin :)
Ben tanıttim kendimi:)
Cekik göz abooowww favorimdir :D
ıyidir cekiklik bende severim:)
e yani TÜRKler aslinda ztn cekik gözlü bende öyleyim hafiften
nedense bana cekikmisim gibi gelmiyor ama
hmm görmedigim icin bilemem
dogrudur:)
resim atsana bakim bir?
Bakabilirmiyim? Sorun olursa bosver atma
Boşver:)
Yarışmaya izmirden katılıyorum. Yalan söylemeyn sadık bayanlar ttercihimdir.
Hadi bakalım bol sans:)
yardımsever
Uyuz
Müziksiz yapamayan
Kitap okumayı seven bir camışımm :D
camis:))
Ekrem. Zenginlik. İstanbul . Para. Takım elbise. Bu kadar.
Araba neden yok:)
Daire, yazlık vs de yazmadım dikkat edersen
Tamam kızma şaka yapmistim:(
yaşamak için yaşayan basit insanlarız işte ne anlatalım...
Insan basit değildir bence:)
basit derken bulundugumuz durumdan ve yaşam tarzından bahsettim aslında
O halde anlaştık teşekür ederim :)
Kendi halinde komik spora önem veren basketbolcuyum.
sporcu bir gencimiz daha:)
Huysuz
Ukala
Sinirli
Çekingen
Utangaç
Egosuz
Az sevilip çok sevilen 😏😁
Oda iyimiş :)
Selamun aleykum. bacım, bende iyi biriyam, severem gendümü, hosuma gidiyam
iyimiş:)
Seni sevdigim için yazdim. ben, kimseyi. kucumsemek falan. degil. amacim. yanlış anlasilmasin.(:
Teşekür ederim bende seni seviyorum dur:) yanlış anlasilmadi ki:)
l*n . sen. ne. deli. dolu birisn ya. senin. bu huyunu seviyorum
deliyim birazcık sende öyle sin bence:)
Seni görünce deliresim geliyo 😜😝
Çılgın atalım ozman :))
Atalimmmmmmmm
Uzatmaya gerek yok ben burdayim isteyen bulur tanir. :-)
Sen öyle diyosan:)
Oyle yaniii ugrasmaya gerek yok
Peki:)
Dusunur musun :)
Neyi
Tanimayi :))
Teşekür ederim pek gizemlisin sen:)
Yok ya bastada dedigim gibi ben burdayim isteye gelir.:D
dogrudur:))
:) yorum kisa gelmis gülücük :))
Ayakçıyım. ayak fetisiyim. Kizlarin ayaklarindan hoslaniyorum
Teşekür ederim
Ben tesekkur ederim
Gereksizin biriyim amele gibi okula gidiyrm sadece
oku oku iyidir; )
He bn bittim okul bitmedi
Her günüm değişik hangisinden başlasam
Sen başla:)
Ben acaip kiskanc ve kin tutan birisiyim ya.
aboww yapma günah:/
Dini seylere inanmiyorum ben :)
himm peki:)
Bu arada masha and the bear'i ben de izliyorum :)
Guzel demi:)
Güzel ama Allah o ayıya sabır versin, kabus gibi bir şey o kız.
Ayni ben:))
Abooov
histt sus caktirma:)
bu tanıtımı msjda yapalım dostluk kazansın :)
bir cv alalım önce:))
benim fragmanım yok :) ya risk alıcan içeri giricen, ya da es geçicen başka bir film seyredicen :)
Ben romantik film sevmiyom Sağol varsa komedi alayım:)
filmin romantik olduğunu söylemedim... komedi de olmayabilir... belki aksiyondur bilemezsin :)
bilet pahalı geldi ya:))
paran olunca gelirsin :)
hayırlısı ozman :)
aynen :)
Çok bilmiş ukalanın tekiyim..
Bu sert oldu:)
Kendi halinde garip bir kulum :)
Herkes kendi halindeymis vay be:)
Ama öyle :) kendi halimizde yuvarlanıp gidiyoz :)
Aynen öyle:)
Baya destansı anlattın kendini bende Teraziyim :D
Çok konuşurum dedim ama:)
o belli oluyor zaten :) yanında olanlara Allah sabırlıklar versin :D sana yetişmeleri zor :D
Evet öyle oluyor genelde ama seviyorlar beni ya:)
doğrudur, seni sevmesinlerde kimi sevsinler :)
demi ya pek tatluyum:)))
öylesindir tabikide :) sen gibisini nereden bulcaklar :)
ıyiki yok benden bir tane daha:)
iyiki yok yani sen yetersinde artarsın onlara :))
Aynen öyle :)
yani :))
Beni bilene sormak lazım
cevabı ben biliyorum. .
Bu bana yeter zaten <3
yetmeli yoksa sinirlenirim:p iyiki varsın♡
"Mantığın vücut bulmuş haliyim"
Tırnak içinde pekte havalı oldu:)
xper icin sordugun sorurala bak
xper için cevapladin ama:)
Anlatılamam yaşaman lazım :D
deli olduğun u biliyom o kafi:)
Sensin deli :)
biliyorum:)
Yakisikli
Capkin
Mimar
3 element:)
Şahane benden xper kazandim
helal hoş olsun:)
Kendi halinde delinin tekiyim ben.
bendensin:))
Hunileri takalım mı:
galeri2.uludagsozluk.com/.../...BCrleri_295185.jpg
Al bakalım gülelim güldürelim:
www.google.com.tr/search
hic çıkarmam kafamdan:)
Kullanıcı adın enteresanmış.
Çorap işte:)
:) Anladım. Ama neden fileli? :)
Hava alsın diye:))
Bak seeennn... :) Ne kadar da akıllısın... Çok tehlikelisin, çok... :)
Az bişi bişey olmaz o kadardan:)
:) Profiline bakmadan okudum kullanıcı adını. Keşke oraya baksaydım. Orada açıklamışsın. Ön yargımdan dolayı bende yanlış anladım kullanıcı adını. Ama şu bir gerçek ki zekisin. ;)
Genelde öyle oluyor zaten:))
teşekür ederim beynimin kullanma kılavuzunu ezberledim ondan olsa gerek:))
Sıradan bir Allahın Kuluyum İste
master kul:)
asfffs
:) ) )
sanane benden xper kazandım
helal hoş olsun:)
bi' kahve?
Nescafe 3 bir arada seviyorsun sen
daha önce söylemiştim evet
Ben unutmam; )
Telin diğer ucundaki adamım.
pcden yazıyorum:p
o zaman fiber kablonun diğer tarafındaki adamım. :))
Oldu ozman:)