AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
169Cevap
ben bir fileli çorabım :)
Allah başka dert vermesin:)
Fileli çorap olmaktan daha kötü bir dert olurmu :) Düşünsene her daim tendesin :))))
yapismiyo biliyorsun demi ni çorap kaç gün giyilir iykk:)
:) mümkünse giyilmesin zaten. özgür bıraksınlar bacakları :)
görürsem söylerim; )
Sende haklısın :) 3 aydır göremiyosunuz :) karkış kıyamet :)
tükkan kapalı :) yaz gelseydi :)
:) ) )
tükkan açılınca :) ) ) selamlarımı iletirsin :))))
Aleyküm selam :)
:) Fileli çorabın selamı var. şok öslemiş seni de :) göresi gelmiş de :D
arayı çok uzatmayacakmışın arasıra kendini gösterecekmişin de :)
Tamam; )
sen yetkili bir abiye benziyon, okuyom ben ya
oku tabi:)
Aklın varsa koşarak uzaklaş
sattım onu ya para lazımdı:)
Öyleyse, Karanlık ormana bataklıklara ve tuzakların içerisinde çamurlanmış pijamalarınla koşmaya başlasan iyi edersin :)
ağaçlardan giderim ben hoplaya ziplaya:))
Anlaştık düşersen karışmam :)
duseyim bişi olmaz kalkmasını bılirim:)
Kim olduğumu emin ol ben bile bilmiyorum
Oda güzel. .:)
Güzel kafiye yapmissin begendim :D
döktürdum birazcık:)
Aman ne bilim neysem oyum işte
klasik yurdum insanıyım :) biraz çekingenim
kadi kizindada olur okadarcik:)
dediğini anlamadım iyi bişeydir inş :)
Sıkıntı olmaz diuorum utangaclik olsun o kadar:)
:) olmasa daha iyide kabullendim böyle :)
Sıkıntı yok:)
kendi halinde, orjinal bir kişiliğim
orjinal adam:)
Dünya turu yapmak en büyük hayalim ^^
Ins olir:)
insanlara faydam olur zararım olmaz
güvenilir:)
bütün nickler alınmış bir özelliğimi yazayım bari dedim oda var bak :)
Ben bildim:)
Havalar evet bir açıyor bir kapatıyor.
Yağmur yagcak gibi:^
belkide tekrar kar
burada kar yagmaz.
Geçenlerde yağdığına bende şahit oldum eğer tahmin ettiğim il ise
İzmir işte havada eriyen kar mi denir hiç:))
Geçenlerde öyle olmadı ama, karında çok fazla bir esprisi yok zaten olsa ne olur olmasa ne olur.
heryer bembeyaz oluyor ben Hic kar görmedim:/
Günün birinde elbet denk gelecek. Adada yaşayanlarda ist gelince araba görmedikleri için karşıdan karşıya geçerlerken korkarlar. Karın durumu biraz daha farklı ama korkacak fazla birşey yok karşılaşırsan çekinmeden dokun :)
Ben beklerim altında üstüme yapar kendimi kardan kadın yaparım:)
Başarabilecek cesaretin olduğunu düşünmüyorum açıkcası :) ütopik olur normal kıyafetlerle
Kar görmemiş biri için cesaret gerektirmez bence:)
ama karın altına girmenle o soğuğu hissetmen gerçekleşmesini istediğin şeydin gerçekleşmeyecek olmasına birinci dereceden azmettirici olacaktır :)
umrum değil saçlarım beyazlicak ben kar topu oynucam:)
gel buraya oynayalım beraber :) erimeden
acemiyim ama ben:)
birşey olmaz kartpounun içine taş falan koymıcam söz :)
Yok artık öldürür o beni:)
tamam işte taş yok :)
harbi normalde yapıyonuz mu:)
küçükken evet şimdilerde hayır tabikide :)
Aman yapmayın. karda kayarmiyiz tahtaya oturup:)
tahtada olur poşetde :)
poşet te. oluyor yani. işte ne bilim ben ezik hissettim biraz")
ezik olunacak bir durum yok alışırsın, başka şeyler de oluyor onların dışında :)
kardan adam yapalım havucu benden:)
Kardan kadın olmayı kabul etmiştin onun üzerinde ypğunlaşacağız her ne kadar ütopik olsada
olurum ne olucak eğlenelim işte:)
tamam knk
:) )
yorumlar çok uzun oldu sayfa zor yükleniyor :) neyse...
:)) neyse. ..
Asosyal fotoğrafçıyım
asosyal fotoğraf ci olmaz ama:/
Gördüğün gibi oluyormuş ne yazık ki =/
Yok ben inanan olmaz öyle:)
Oldu bir kere ama yapacak bir şey yok =/
Ben olmaz diyorsam olmaz; )
Öyle olmuyor ki işte =/
olacak:)
Sanmam
Peki:/
=//
:\\
Yorgunum, kendimi anlatacak
kadar da yorgunum..
Hayır hayır iyisin anlat dinleyelim:)
Dünyada iyi birşey kaldı mi ki?
Nefes aliyorsan vardır:)
Şu ygs bir biteydi eyiydi._.
Oda geccek sıkma canini; )
Iste geceydi eyiydi.
geçince daha bir zor
soğan doğramayı sevmem
Gercekten cok aydinlaticiydi.
aglatiryor:(
tadınaa değğer ama doğramamk zorr
Bence ben benim 😩 onda sonra onbir filan :D
sanane kız diyeydin xperi Helal ettim o kadar:)
Beni bırak sen kimsin :)
güncelledim:)
Uste izmiri seven yazmasan izmirlimisin dicektim :))
hahah oda iyimiş:)
Omurgalı memeliler arasında insan türüyüm
Vayy:)) hep savundugum sey:)))
Hehe biyolojik yorum yaptım :D @MarlynJeanne
Sen de fena degilsin takipte:))
Sıradışı olduğunu düşündüm:)
Ygs mağduru der susarım
Oda geçecek sıkma canını:)
Sağolasın ;)
Çok üşendim yazmaya profilimde yazıyor zaten :p
güleryüzlü
samimi
öfkeli :D kanka
3 3 element var sende kanka:)
ben masumum sadece :)
En güzeli:)
Sıradan bekar sevgilisi olmayan bir vatandaşın :)
Oda iyimiş :)
Gizemliyim ben :D hediye kutusu gibi.
Kinder süpriz yumurta:))
kendimi övemem beni düşmanlarıma sorun
düşmanin niye var:)
oda yokki ama iki yüzlü arkadaşlaar diyorum düşman diye onlarda bulmaıyorlar bişey
iyimiş:)
Kendi halinde bir insanım.
Az konuşan öz konuşan arkadas:)
^^ aynen
:) ) )
Hii demek dengesizsin -_-
dengeli dengesiz:)
O nasıl oluyor bakim ^^
Inan bende bilmiyorum:)
hmm demek çekik gözlüsün -_- çinliler gibimi
Japon derler veya tatar ama hala eşek gozluyum diyorum.
bicepslerinde var demek -_-
görmedin mi aaa büyük eksik:p :))
Yok görmedim nerde :(
Ben sordum nasilim diye:) gözdağı verdim:)
^^ haha ben görmedim ^^
A görmüşüm bırak sporu demişim ^^
sporla yapmadim demisimdir:)
Yok cevap vermeye tenezzül bile etmemişsin -_- hani arkadaş olacaktın
Gerçi çalışıyorum demişsin ekstra spor değilmiş ^^
demişsin ben cevapsız bırakmam genelde:)
Güzel ^^
tabikide (=
Ben benim işte :) benden başka ben yok..
yani
Mandıra Filozofu Kısa Ve Net
himm izlemedim o filmi:)
Aynadaki yuzunun karsiligi :)
gönder geldin Kutsi:))
Evett cok guzel bir soz bayilirim cok manasi var
anlamlı ;)
Siradan kendi halinde biriyim yetermi :)
Sen yeter diyosan:)
Telefondan yazmasi zor oluyo isteyken :)
Doğru diyosun ben evdeyken yazmıştım rahat oluyor öyle:)
Evet eig gibi destan yazamiyoruz ama insanlarin bazi seyleri ilgilendirir beni
eic beğenmedin mi iyi yazmış
Destan yazmis bos yazmis sitede 60 kisiyi engelledim sebebi hakaretleri vs demekki her fikre saygi duyulmazmis siyasi ayrim yapmam biri haric onu biliyosun ornek olarak
Herkese saygım sonsuz. .
Bazilari haketmiuo iste :)
Sende haklısın
hah eve geldim efendi biriyim saygılı biriyim ama duruma göre tabi biraz hırslıyım kimsesizim çekingenim birazda koç burcuyum aslen Ankara yaşadıgım büyüdüğüm şehir eskişehir falan filan işte :)
Kendi halinde birisin işte :)
deliyim ben sitedeki kızlara göre gıcık bazen öküz :D
Oda iyimiş:)
öküzlükmü :D
Bak burada anlatmisim bile kendimi :))
sıradan missin:)
E zararsizim iste :) okadarda siradan degil eglenceli neseli gulmeyi seven biriuim :)
ne güzel:)
Begendinmi takip edeydin bak saman altindan su yurutmuyom:))
Hayirdir muhtarmi olcan :)
olurum benim neyim eksik:)
Eksik ne kelime Fazlan var ,)
Teşekür ederim efenim sizlere layık olmaya çalışıyorum :)
:)(:
:) )
yarışmaya izmirden katılıyorum 18 yasındayım :D
takibini bekliyomusun:)
yani olabilir :D
Hadi bakalım hayırlısı:)
çalışmak istemiyorum ben
çalışmadan olmaz ALlah saglik versin hep çalışalım:)
yok ya sıkıldım valla erken kalkıp güzel bir kahvaltı yapmak kır gezisine çıkmak spor yapmak temiz hava almak istiyorum. hayatı yaşamak istiyorum bu ne ya koştu koştur
onlarida yap. bak meselâ ben vardiali çalışıyorum dediklerini yapmaya gayret ediyorum. sen istedikten sonra olucaksin şey yok:)
vakit ayıramiyorumki bidee nerde nasıl yapacağız bunları :)
kahvaltıyi evde kosuyu nerde istersen:)
ben kırladan çiçeklerden bahsediyorum :)
istanbulu bilmemde izmirde var dağ kır Bayır:)
izmire gidelim o zaman :)
Gel tabi güzeldir izmir:)
allahın yarattıgı aciz bir kulum bacı
hepimiz öyleyim abi:)
hepimiz demek yanlış kimileri kendini kral sanıyor
Kralı soytari yaparız sen sıkma tatlı canını:)
Agresifim Komplexliyim Bohooyt :D
perdeleri kaldırdin mi kedi gibi uysalsindir şen şimdi:)
Tam ustune bastin Hatun :D
ayagimi çekiyorum :))
Kalsin :D
Can çekiş orda ozman:)
Hmm Dusunmek Lazim Degermi Diye :D
Çok düşündün:)
Tamam Can Cekisiyim :)
Ne gülüyon can cekisiuosun:)
Keyif Verio Demekki
Tamam ozman gül:)
21 yaşında iç mimar olan ve sıradan biriyim
siradanlik iyidir mimar bey:)
Öyledir :D
:) )
:DD
kendi halinde biriyim işte
kaygisizsin :))
söylemesi ayıp öyleyim biraz :)
İyi bakalım:)
adamın #hammaddesiyim
seri üretim yapılsın ozman :)
benim gibi daha gelmez
Belki daha iyisi gelir:)
zor bence :p
zor başarmak için vardır:)
oldu sabah egomu fulledim ben kalkayım artık asdgsdgfdf
Guzel günler dilerim o halde:)
sizede efeem
:) )
düşünüyorum o halde varım :)
Sen varsan bizde varız:)
Çapkinlikta ustume tanimam ve de cok hirsliyim
çapkın lik marifet degik; )
Hizli olmak marifet:)
Ukala deli ve bazen sakin çalışkan
Dengesiz gibi hal sezdim:)
Senin gibi iki tane çıkar cebimden. :)
Bende dengesizim ya:)
sıradan bir adamım.
Standart yani
yeni uye oldum mesaj atamiyorum.
Yorum Yap zamanla halledilir o:)
İyide degil kotude degil normal bir insanim
Sende kendi halinde bir kulsun:)
Aynn
napcaz evlenecekmiyiz?
Talibin gelirse evlendiririz:)
O zaman ben taliplerimi bekliyecem esra hnm:)
23 24 yaş arası:))
bilmem ki nasıl olur:)
23 buçuk oluyor:))
yanıma yakışsın , beni taşıya bilsin, herşey den önce dürüst olması çok önemli benim için tabiki bakımlı ve titiz olması çok önemli benim için kendine güvenen adaylarımı bekliyorum..1.84. boy 78 kilo ve ela gözlüyüm yakışıklı sayılırım fena deilim işte
Kayıt altına alındı olursa biz sizi arariz:)
umarım çok bekletmez siniz:)
Ins bakalım kismet :)
ben güveniyorum size:)
Teşekür ederiz efenim guveninizin boş cikarmicaz ins:)
İlginizden dolayı ben çok teşekkür ederim :)
vazifemiz:)
buarada hiç haber yokmu? daha
Yok daha:/
bu gidişle başına kala cam haberin olsun:)
ks de kalcan işte napalım; )
Ben tırtılim 😄
tırtıl tirtilin sonu pir pir kelebek:))
Erkeğim işte daha ne olsun ;)
yakışır aslansin:)
Kezoyum.
kamiller sana hayran:))
işsizi işsazı işsafsız
Oldu ozman:)
ne inim nede cinim ben bir keloğlanım :D :D
yapma bunuu:))
ne yaptık ya :)
Bu espri yi ama guldurdu Sağol:)
sende sagolll :)
Insanim. ben :)
iyimiş:)
Size ne ya..
helal hoş olsun; )
Teveccühünüz :)
liseli ergen
Çok aciklayici:)
Ben tembelim..
Sen halledersin bu durumu:)
Benimle aynısın :D
Çak bir beşlik ozman:))
allahtan ben nasılım diye resim atmadın :)... bu soru iyi oldu bence :D...
aşık oluyorlar sonra resim olayina girmedim:)
izmirden sonra anormal geliyo dimi resim filan ahahaha :)
Aynen İzmir liyim diyip susuyorum :p :))
gizli bir insanım. s. s
owww çok gizli:))
İnim ben :D
cin olsan çarpardin:))
Çarpmam kimseyi bu soru kaç yıllık :D Tarih bile yazmıyor: :D
10 aylık vardır:))
209 görüş gelmiş :D
yıllardır bu soruyu bekliyordu millet:))
Görüş yazanlardan yarısının hesbı kapanmış :)
Tek tek okusaydin bide:)))
Okumak zor olur. :)
Ben okudum:))
Sen okursun tabi.. Bende okuyorum kendi soruma gelen cevapları :)
Yok birini tanıcam mesela önce bun soruya bakıyorum bakalım yorum yapmismi:))
:) :) Ama zor olur okumsk :)
zoru severim:)
yalan sevmem
Bende sevmem
yaşayan bilir
yaşayan anlatsın o halde:)
biri görürse anlatsın şimdi kendini övmek olur :P
arkadaşımız gerçekten anlatılmaz yaşanır.. bizzat yaşamış biri olarak bana güvenebilirsiniz.. bu adamı herkes çekemez... :D
komik kız ^^
çekilmez bir adam oldun aksi nalet..; p
yaşayan bilsin bakalım:)
volkan konak şarkısı gibi oldu bu :D
sen benden daha komiksin first of all :DDD
gül gül öldük zati ^^
sen mi ben mi..
Aynen:))
ınım ben
Solo performans sergiledi:)