Ölünce "acaba beni kim yıkar, nereye defnedilirim" diye düşündün mü hiç?

Ölünce "acaba beni kim yıkar, nereye defnedilirim" diye düşündün mü hiç? 🫢
Ölünce acaba beni kim yıkar, nereye defnedilirim diye düşündün mü hiç?
Evet, elbette...
Hayır, zaten ölmüşüm. Ne gerek var...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ölünce "acaba beni kim yıkar, nereye defnedilirim" diye düşündün mü hiç?
Cevapla