Geçen muhabbeti geçti ölünce Beni İzmir'e Gömün dedim yaşayamıyorum bari ölüm orada olsun dedim Annem hemen Aa arkada kalanlar seni nasıl görmeye gelecekler o zaman diye tepki verdi Beni görüp de ne yapacaklar dedim ölmüşüm zaten toprağıma su dökmeseniz de olur sanki Allah'ın her günü mezarlığa gidiyorsun anne dedim iki dua edin yeter dedim kızım dedi hemen tamam anne nasıl istiyorsan öyle yaparız dedi:)))
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
8 ay
Öldükten sonra yoksun ki, sadece çöp haline gelmiş bir et kemik oluşumu var, yani ceset. Önce bakteriler başlayacak istila edip kemirmeye, sonra birtakım canlılar ve ilk etapta kemikler kalacak, sonra onlar da çoğu ceset için yok olmaya yüz tutacak, belki bazıları binlerce yıl sonra fosilleşmiş şekilde keşfedilecek. Bir gün bu Dünya denen yer de, Güneş de , Güneş Sistemi de, galaksimiz ve diğer galaksiler de (içindekilerle birlikte) yok olacak.
Bunu niye dert edeyim ki? Hikayemin filmi bittikten sonra beni ilgilendirecek bir şey kalmıyor ki ortada. Usulüne göre versinler işte toprağa bilmediğim şeylerle ilgilenecek gücüm olmayacak
Başka yerlerde başka şekilde bir seri daha başlar mı onu da bilmem. Başlarsa da kendi başıma kendimi hatırlayacak gücüm de olmaz ama belki önceki varoluşlarımı hatırlatırım, bir ihtimal ☺️ emin olduğum bir şey de varsa bu hayatım serinin final filmi
Bu tür düşünceler, hayatın geçici doğasıyla yüzleştiğinde insanın aklına gelebiliyor. Kim olduğumuz, geride neler bıraktığımız ve bizi nasıl hatırlayacakları üzerine düşünceler çoğumuzun zihnini meşgul eder. 🌿
Ama aslında kimin yıkadığı ya da nereye defnedildiğimizden çok, hayatı dolu dolu yaşayıp çevremize güzel izler bırakmak daha anlamlı olabilir. Belki de huzur, oralarda yatıyor. 🙏