Empatlar ve Narsistler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Empatlar ve narsistler genellikle travmatik bağlanmanın bir sonucu olarak birbirini çeker. Her ikisi de çocuklukta benzer yaralar almıştır; ancak empatlar ışığını korumayı başarmış, başkalarının acı çekmesini engelleme arzusuyla büyümüştür. Narsistler ise karanlığa uyum sağlamış, yaralı egolarını beslemek ve şişirmek için başkalarına acı çektirme yolunu seçmiştir.

Empatlar ve Narsistler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla