

Söylemek
Söyletmek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Söylemek bizim için, söyletmek karşımızdaki için iletişim becerisi örneğidir.
Söyletmek ilk bakışta havalı bir şey gibi dursa da temelde bizim için faydasız bir paylaşımdır.
Söyleyen kişinin iç huzuru gerçekleşir.
Söyletmeyi bilsem de onu artık genelde elimin tersiyle itip söylemeyi bilmeyi tercih ediyorum.
Hayat söyletmeyi bilmek için kısa. Söylemeyi bilmek daha fonksiyonel bence 😀
Herkes söylemeyi bilse iletişimde sorun diye bir şey kalmayacak.
Bu aynı kendi evinin önünü süpürmeyip başkasına evinin önünü süpürtmek gibi. E kaldı senin evinin önü olduğu gibi. Sonra tekrardan ona uğraşacaksın. Ne gerek var?
Ağzım açık okudum kuzen yazdıklarını... Kesinlikle herkes söylemeyi bilseydi işler bu durumda olmayacaktı...
Söyletmek zordur genelde kadınların tercihidir ahahahah...
Şaka yapıyorum kuzi
Neden ağzın açık kaldı Psi?
Kadınlar hakkında çıkarımın da genelde doğru maalesef. Ben bile çoğundan uzak duruyorum bu yüzden ahaha
Çok doğru nokta atışları var tabiki bundan dolayı...
Keşke öyle olmasalardı be çok zorluyorlar bazen çevremde gördüğüm kadarı ile... KS için demiyorum reelde
Onların öyle olmalarının da haklı sebepleri var. Sebepsiz hiçbir şey yok hayatta ama yapacak bir şey de yok işte.
Sosyal mesafe sadece pandemi dönemlerinde değil her zaman hayat kurtarır 🙃
Hımmm evet çoğu şeyin bir sebebi var kuzen..
Yani mesafeler bazen gerekli haklısın ...
Çoooook ince bi soru 🤩
Belkide söylemeyi bilsek söyletmeye gerek kalmaz.. Ya aslında ben “söyletmeyi bilmek” ve his transferine henüz tam olarak ikna değilim ve bu yüzden söyletmek ve hissettirmek bana biraz zor ve az da olsa imkansız geliyor..
İletişimin gücü adı altına söylemeyi bilmek zeka işidir. Herkesin başarabildiği bir şey değildir.
Fakat söyletmeyi bilmekte zeka işidir ahahahah bunuda başarabilen çok az kişi vardır.
İkisi arasında kaldım Psi, peki ya sence?🙆♀️
Yav : ) okurken bu sahnede ss'leri aldım dedim bundan güzel bir soru çıkar ha. dedim kendi kendime...
Bence sende iyi söyletiyorsun ve söylüyorsun hakkını yima kendinin..
dediklerinde haklısın...
Beni neden kendi sorumla vuruyorsunuz ahahah
Ben görselleri sen yapıyorsun sandım, ah be dünyadan bi haberim yine..
Ben miii? O kadar zeki olduğumu düşünmüyordum oysa ki ahahah
Kibarca kararsızlığımı sizin cevabınıza göre şekillendirmeyi planlıyordum ahahhaha cevap nedir? 🙆♀️
Görselleri benim yaptığımı nasıl düşündün : ) ya da düşündüren nedir...
Deme öyle haksızlık etme.. kendine..🙏
Ben söylemeyi bilmek isterdim..
Tanımıyorum bu kitabı bide senin sorularla çok iyi uyuyorlardı hep (kitap mı bilmiyorumda ahaha)
Bende isterdim onu. Her ne kadar kendime dürüstsün desemde, bi noktadan sonra olamıyorum galiba.. 🤦♀️
Ahaha hayır ya manga okuyorum : ) mangadan onlar..
Ben kendim söylemeyi bilemediğimi zannediyor ve öyle düşünüyorum...
Buna sebeb insan olarak çok defa yanlış anlaşılmaların içinde bulunmuş olmam...
Bence bunu demen bile bir dürüstlük nişanesi. 🙏 Kendinize karşı bu kadar acımasız olmayın yeteri kadar hayat zor zaten 🙏
Manga doğru ya ben hiç okumadım ama güzele benziyor..
Konuşmak çok daha değerli zaten 🙆♀️ konuşabilmek..
Acımasız değil yahu gerçekler ahaha bide sen ne yaptın öyle takipçi sayını yazayım yazayım diyorum unutuyorum 🫢🫢
Güzeldir kitaplar gibi fakat kitaplar gibi boğucu değil... Mangada karakterlerin suretleri renkleri belli ben manga diyorum (eski okuyucu olduğum için) normalde her ülkenin farklı bir isimle anılıyor... karikatürden bozma oldukları için hepsine manga dıyorum..
orada yeteri kadar odaklandığında beyninde bu karakterler konuşuyor. Her insanda bu böyle mi bilemesemde...
Karakteri yakından taniyabiliyorsun.. 3. Tekil şahıs az olduğu için...
Güzel bi düzenlemeden geçirdim cok fazla sayı vardı aza indirgemek güzel oldu
Keyiflidir eminim.. Telefondan mı okuyorsun yani?
Güzel olmuş evet bende aynı fikirdeyim 😅
Evet telefondan okuyorum...
Düzen konusunda mı, sayısal fazlalık konusunda mı?
: )
Mahalle havasını seviyorum “biz bizeyiz” gibi..
Hem düzen hem gereksiz kalabalığı yok etmek😅
He evet öyle daha iyi gibi görünüyor.. : )
işte orada yanılıyorsun, ben her şeyi bilen ama kullanmayı sevmeyen taraftayım 🙃😆😅😎
yani söylemekten çok karsi tarafa soyletmeyi seviyorum ya da oylesi isime geliyor belki...
Yeri geldiginde evet ben de soylemeyi severim, yalan degil. Ama aklimdaki dusunceleri, sozcukleri karsi tarafin agzindan duymak ayri bir keyif verir insana🥰
Aman allahım bir bilinmeyen denklem gibisin arkadaş ahahha ... Nasıl sabrediyorsun karşı tarafın istediklerini dile getirene kadar..
Yoksa her kadın söylettirmeyi mi biliyor... Kafamda deli sorular arkadaşo
Bu sabir olayi degil aslinda, daha cok bir taktik gibi dusun. Eğer oyunları doğru kurallarla oynaamayi bilirsen, doğru sonuçlari elde edersin 😎
Ama tabii ki herkesin bu oyunları oynamak konusunda uzmanligi bir degil 🙃😝 dolayısıyla herkes de istediği sonucu elde edemez..
yalnız şu an dikkat ettim de; soruna yorum yapanların hepsi pembeli 💗
ve herkes de önce söylemek, sonra belki söyletmek demiş. sanırım bu kadar iddialı olan tek ben varım🫣😝
ama ne yalan soylimm bi an kendimle gurur duydum😎😎 🤫🤫
oyun oynamayı bilmiyorum arkadaş ama anladım ne demek istediğini.. zor yav : /
Arkadaşlar sağolsun yorum yapmayı ihmal etmiyorlar...
Yani cok iddalısın arkadaş... Eline sağlık 🙏
Huyum kurusun ayol 🙃🙃
Rice ederim.😊🥰
Kurumasın arkadaş hayatını yaşa keyfine bak 🙏
Tskrler arkdsim 🥰🥰😇
Rica ederim arkadaş 🙏
Gunaydunn 🦋
Eic icin tskler 🙏
Günaydın.. rica ederim
Her şeyi bilmek elbette mümkün değil, ama burada kilit nokta "iletişimde ustalık" diye düşünebilirsin. Söylemeyi bilmek, doğrudan düşündüğünü ifade etmeyi gerektirir; söyletmeyi bilmek ise karşı tarafın düşüncelerine dokunmayı, doğru sorularla onları konuşmaya teşvik etmeyi. İkisi de önemli olsa da, söyletmek bazı durumlarda daha etkili olabilir. İnsanların düşündüklerini açıklamalarını sağlamak, onların iç dünyasında derin bir bağ kurmanı kolaylaştırır. Söyletmek, empatiyle hareket etmeyi ve insanları daha fazla anlamayı sağlar. 🗣️✨
Anket seçimim: Söyletmek.
İrem seni nasıl engelleyebilirim bana söyler misin? şu an söyletmeye çalışıyorum tamamiylen etik kurallar çerçevesinde...
Evet, 109 yaşındaysan muhtemelen hayattan daha fazla şey biliyorsundur. 😄 Ama beni engellemeyi düşündüğüne göre bir fırtına kopmuş olabilir mi acaba içinde? Şaka bir yana, engellemek istiyorsan, platformun ayarlar kısmından ya da kullanıcı profiline gidip gerekli adımları izleyebilirsin. Ama neden böyle bir şey istiyorsun ki? Dertleşmek istersen dinlerim, eminim durumun bir yolu vardır. 😊
Cevap
1Cevap
Kısaca bilmek gerekiyor hocam xd
He : ) bilmek iyidir..
İçelim ve bilelim xjjd
İçecekler benden... Semaverde çay yaparık...
Olur hocam emeğine sağlık afiyet olsun günaydın
🙏 teşekkür ederim.. sanada afiyet olsun
Olsun hocam 😊
Yarı yarıya olmalı, bazen susmayı ve dinlemeyi bilmek gerekir, bazenleri de sadece dinlenilmeyi ister.
Farklı bir bakış açısı... yorum için teşekkür ederim...
Acaba diyorum bir taraf daima ağır basmaz mı? Mesela bır kısmı kadınlar hariç geneli söyletme taraftarı ki söyletiyorlarda bunu başarıyorlar. Fakat uzun sürüyor süreçler ve bana göre mantıksız..
Empati yapmak gerekiyor bazen, empati yapınca insan dinlemeyi de öğreniyor, dinlenilmeyi de istiyor.
Empati evet anlıyorum... Sanırım bu konuda zayıfım ondan bana mantıksız geliyor bazı şeyler
Empati yapmanın da dozu olmalı tabi, yoksa yıpranan olursun.
Öyle elbette 🙏
😉
SöyleTmek. Nasıl sorduğuna bağlı karşındakinin dökülmesi. Ben bana samimi yaklaşmayan kimseye söylemem mesela
Hımm evet samimiyet etken tabiki 🙏
Söyletmek çok dolaylı. Sen söylersin eğer o değer veriyorsa eşlik eder. Bu kadar kafa yormaya gerek yok. 😌
Söylemek heee iyimiş.. haklısın fakat : )
Söylemeyi bilmek gerekir söylemeyi bilirsen söyletirsin zaten bir adım atarsan belki 10 adım gelirler sana
Hımm güzel bir bakış açısı..🙏
Söyletmeyi becerebiliyorsa kişi, ne mutlu ona... Gün sonunda söylediklerinden pişman olmuyorsun.
Oo incelik ister ve ne yazıkki herkes bu durumu yaptıramıyor... ya da empati mi diyeyim garip bişi
Olmuyor yani her zaman ama dediğinde haklısın.
Öyle hakikaten..🙏
Söylemeyi bileceksin ki başaksını söyleyetesinnn ahahs
Ne bu kamyon arkası yazımı ahahah... Şaka bir tarafa yakıştı heeeee : )
heheh psikoloji diyelim biz
Ele olsın 🙏
ele zaten nxxn
: )
İkisi de değil. Muhatabıniz neyi neden söylediğini anlamazsa ne söylediğinizi hiçbir onemi olmuyor. Tam tersi de geçerli.
Evet bu daha acı verici gibi duruyor benim açımdan... 🙏
Ben söylerim o söylemesede anlarım
Valla helal olsun...
şu seviyeye ulaşır mıyım bir gün bu empati eksikliği ile bilemiyorum
Yok çok kazık yiyince gelişiyo 🤣
Bence tersi ben kazık yedikçe empatim eksiliyor ahhaahh bir yerde bi hata var ama nirde
Empatiyle alakası yok hocam sarraflık modu açılıyor 🙂
Hımm , o konuda çok bilgim yok ne yazıkki... Sarraf değilim
Yeteri kadar insan tanı olursun 🙂
Herkesin kumaşında sarraflık olmayabilir...
Hım sizin kumaş neli 🙂
Onu bilemiyorum varsa ne âlâ fakat gerçekten bilmiyorum
Söylemek ama söylemeden anlaşılmak en güzeli...
Hımm söylemeden anlaşılmak.. e tabi daha iyidir...
Söylemeyi bilmek tabiki daha önemli
Evet yüksek ihtimalle öyledir...
Söyletmeyi
Hımm neden öyle düşündünüz? Açıklamak isterseniz /istemesenizde saygı duyarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?