23 yaşından sonra yüzümdeki enerjinin gittiğini hissediyorum bu neden olur?

Üniversite zamanlarımda ışıl ışılmışım eski fotoğraflara bakınca o kadar üzüldüm ki şimdi 26 yaşındayım ve o enerjim o mutluluğum gitmiş

23 yaşından sonra yüzümdeki enerjinin gittiğini hissediyorum bu neden olur?
Cevapla