Bi kaç gün sonra 30 yaşına giricem ama ruhum 90 yaşında gibi hissediyor. neden acaba?

kendimi zihinsel ve ruhsal olarak 90lı yaşlarda ömrünü tamamlamış hayattan hiçbir beklentisi ve umut edeceği hiçbir heyecanı kalmamış gibi hissediyorum. sanki hayat bomboş. ben her şeyi yaşamışım ve yaşanacak ve yaşamaya heves edeceğim bir şey kalmamış gibi. neden böyleyim benim gibi hisseden var mı?

Bi kaç gün sonra 30 yaşına giricem ama ruhum 90 yaşında gibi hissediyor. neden acaba?
Cevapla