18 yaşındayım ama 90 yaşında yolun sonuna gelmiş gibi hissediyorum, neden böyle?

Yasitlarim bu sene üniversiteye gidecek ben daha liseyi 2 sene okucam derslerim çok kötü bir sürü psikolojik sorunum var etrafımda bu konular hakkında konuşabilecegim bi tane dahi arkadaşım yok;((
Güncellemeler
+1 yıl
KIMSE yok mu
Güncellemeler
+1 yıl
Sadece dertlesecek birini arıyorum...
18 yaşındayım ama 90 yaşında yolun sonuna gelmiş gibi hissediyorum, neden böyle?
Cevapla