İnsanına göre davranmak iki yüzlülük sayılır mı?

Yani şeref*siz olduğunu bildiğim veya farkettiğim insanlara kız erkek ayırmadan çok iyi davranamıyorum diyebilirim sonuna kadar görmezden, duymazdan geliyorum yokmuş gibi davranıyorum, bazen işim düşünce yalandan yüzüne gülüp sonra yine soğuk yapıyorum falan ama sonuçta karaktersiz insanları önemsememem normal değil miii😄

İnsanına göre davranmak iki yüzlülük sayılır mı?
Cevapla