Farklı davranabilmek her zaman iki yüzlülük mü?

Soru başlığı biraz tuhaf oldu farklı davranabilmekten kastım birazda herkese aynı olmamak galiba. Kısacası nabza göre şerbet bu her zaman için iki yüzlülük olmasada iki ayrı uç noktada da yaşanılabiliyorsa biraz iki yüzlülüğe kaçıyor sanki. Sizce?


🐰🐰🐰Gece gece yine ansızın bir olaydan sonra bunu sorgulamak istedim ğşhuwbaians neyse hadi hepinize cici geceler şimdiden 🐰🐰🐰🐰
Farklı davranabilmek her zaman iki yüzlülük mü?
Farklı davranabilmek her zaman iki yüzlülük mü?
Cevapla