Soru başlığı biraz tuhaf oldu farklı davranabilmekten kastım birazda herkese aynı olmamak galiba. Kısacası nabza göre şerbet bu her zaman için iki yüzlülük olmasada iki ayrı uç noktada da yaşanılabiliyorsa biraz iki yüzlülüğe kaçıyor sanki. Sizce?
🐰🐰🐰Gece gece yine ansızın bir olaydan sonra bunu sorgulamak istedim ğşhuwbaians neyse hadi hepinize cici geceler şimdiden 🐰🐰🐰🐰
Hayır. Aynı düşünceyi birine söyleme uslubunuz farklı olabilir. Ya da bir konuda genel anlamda var olan düşünceniz o insanda farklılık gösterir. Bunları ben yasıyorum ve bunun en doğrusu olduğunu düşünüyorum. İki yüzlülük daha çok normalde düşündüğünü farklı göstermek.
Aynı şey değilll. İki yüzlülük daha çok birisine iyi davranıp arkasından kötü konuşulduğu zaman söylenir. Nabza göre şerbet de ortama uygun davranmaktır sadece. He bu nabza göre şerbet diyerek karaktersizlik yapıp ortama uygun millete sallayanlar var onlar daha da ikiyüzlü oluyor
Rica ederim. Haklısın insan en azından düşünceleri açısından net olmalı. Belli bir tutar olmalı. Karakter ve düşünce her zaman değişir ama bir gün öyle bir gün böyle değil. nabza göre şerbet verip de kendini kaybetmek olmaz😂
Bende sürekli izlerimm😍 mesela geçen bölümde Bubbles'a inanmayıp Bliss'i hayali karakter sandılar sonra gerçek çıktı😒 Olan yine Bubbles'a oluyor 😡 Bende Blossom'ı çok severim ama ben Bubbles olçam dnisndisnsjsbs 👉🏻👈🏻