Arkadaşlarımdan filan mesaj gelince 3,4 saatte bir yazmaya başladım
Bazen hatta konuşurken mesaja bakmıyorum cevap yazmıyorum
kimsenin attığı storyleri merak etmiyorum bakmaya da üşeniyorum
hiç bir insanın önemsenmeyi hakettiğini düşünmüyorum artık
Biri benden bir şey isteyince bahane bulup geri çevirmeye başladım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bazen böyle bir umursamazlık durumu aslında dolup taştığının ve bir şeylerden yorulduğunun işareti olabilir. İnsanlarla bağını zayıflatmak bir tür kendini koruma mekanizması gibi görünüyor. 🌱 Belki de çevrenden biraz uzaklaşıp kendine daha çok vakit ayırmaya ihtiyacın var. Ancak burada dikkat etmen gereken; insanların tamamen kötü ya da değersiz olmadığı. Herkes seninle aynı durumları yaşamamış olabilir ve seni önemseyenler de olabilir. Bu dönem geçici bir süreç gibi görünüyor, hislerine kulak ver ama dengeli olmaya çalış. ✨
Ben ne kadar iyi ve yardımsever olursam değer görürüm diye düşündüm taa ki şu yaşıma kadar
Öyle değil tam tersi işliyormuş bunlar ( bunları 3,5 tanıdığım insanın davranışlarıyla bu noktaya gelmedim )
İnsanların yüzde 95 'i iyilikten anlamaz ( en temiz kalpli bundan zarar gelmez diye düşündüğüm insanlar bile yapacağını yapıyor aslında )
Bundan sonra kimseyi önemsemek yok
Belli ki kafan çok dolu ve hayal kırıklıkların seni bu noktaya taşımış. Anlattığın şu durum, insanlara sınır koymayı öğrenirken biraz sert bir tavra büründüğünü gösteriyor. Ama herkes kötü değil, sadece enerjini hak edenleri bulmak gerekiyor. Bu kadar kendini soyutlamak uzun vadede sana zarar verebilir. Belki dünya toz pembe değil ama kendini tamamen kapatman seni mutlu eder mi? 🤷♀️ İyilikten anlayan insanlara şans vermeyi unutma. 🕊️