Sen benim için sıradan bir insansın artık dedim sizce üzülmüşmüdür?

Benim sevdiğim bir kız vardı onunla çok ilgilendim herseyine katlandım triplerine katlandım ağlarken teselli ettim mutlu etmeye çalıştım ilk zamanlar benimle çokta ilgilenmiyordu sonradan beni çok sevdi oda. Fakat zamanla o günler geçti beni önemsememeye başladı laflarımı dinlemedi kavga ettiğimizde gelir karşılıklı bir adım atardık artık hiç takmamaya başladı beni. Son zamanlarda mutlu değilim zaten genel olarak hayattan bide onun umursamaz tavırları beni iyice mutsuz yaptı. Akşam evine gittim benimle cinsel ilişkiye hazırlanmış giy üstünü dedim istemiyorum ben herkes gibi et parçasının kölesi değilim benim içinde artık herkes gibisin sıradan birisin dedim ve gittim sizce üzülmüşmüdür bu lafı etme sebebim ise artık sabrımın taşması. Herşeyi yaptığın insan arkadaşlarını sana tercih eder hale geldi sinir bozucu
Sen benim için sıradan bir insansın artık dedim sizce üzülmüşmüdür?
Cevapla