Neden kötü biri olucna daha çok değer görüyoruz ya ne zaman iyi olsam kötü sonu ne yapmalıyim?

İyi olmak istemiyorum ve sonra pişman oluyorum ama olmak istemiyorum. İyi olunca işte saçma sapan davranıyorlar heo kaba davranıyorlar
Neden kötü biri olucna daha çok değer görüyoruz ya ne zaman iyi olsam kötü sonu ne yapmalıyim?
Cevapla