Kötü insana kötü olmak bizi de kötü yapar mı?

♾️ Bize kötülük yapmış ya da denemiş birine karşı kötü olmak ya da iyi olmamak bizi de kötü yapar mı? yoksa hak edene hak ettiği gibi mi davranmak lazım her zaman

Kötü insana kötü olmak bizi de kötü yapar mı?
Evet bizi de kötü yapar, onlardan farkımız olmalı
Hayır, kim ne hak ediyorsa öyle davranmalıyız.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kötü insana kötü olmak bizi de kötü yapar mı?
Cevapla