Sürekli kendini acındıran, duygu sömürüsü yapan insanlara karşı ne tepki veriyorsunuz?

Dünyanın en dertlisi kendileridir mesela. Herkes onlara “sen bu kadar acıyla nasıl yaşıyorsun” desin isterler.
Sürekli kendini acındıran, duygu sömürüsü yapan insanlara karşı ne tepki veriyorsunuz?
Cevapla