
#Wlesya🍁🍂

En acınası varlıklar olarak nitelendiriyorum. Benden 1 adet sigara istemeden önce yaşadığı tüm sıkıntıları 1 bölümlük dizi süresince anlatan arkadaşlarımın arkasından benden sigara istemesi sonra görüşürüz demesine benzetiyorum. Allah'tan bıraktım da kurtuldum
Bir insanın duygularına karşı onun empatisini tetikleyen hareketlerde bulunarak. her türlü toplumsal bir alanda sürekli ağlayan tipler mevcut. Biz bulaşmasak da onlar bulaşmaya çalışıyor. onları gördüğümde bunun için yolumu değiştirmek daha iyi oluyor.
Hiç uğraşmıyorum yaş ilerledikçe insan herseyi anlıyor ne yaparsa yapsın yemiyor anlaşılıyor zaten kendini kandırıyor salakta bizde yemiş gibi yapiyoruz
Hayatımdan o insanı def ederek başa çıkarım. Ne uğraşacağım ya şu an zaten yeteri kadar duygusalim sıvı yağ fiyatları yine yükselmiş zamlar yeteri kadar duygumu , ruhumu, paramı da sömürdü zaten. Başkalarına fırsat kalmıyor ki 😭😭😭😂
Çok şükür çevremde duygu sömürüsü yapan birileri yok. Olsada sabrımın bir sınırı var. O sınır aşıldı mı araya öyle bir set çekiyorum ki kimse ulaşamıyor bana. Umrumda olmuyor çünkü.
Cevap
21Cevap
Her duygu sömürüsü yapan insanlara istedikleri şeyleri verseydik gadası. Evin yolunu bulamazdık.
Bende aynısını onlara yapıyorum senin derdin dertmidir benim derdim yanında dediğimde hemen kaçıyorlar 😉😉
Soğuk davranarak, gerekirse ters cevap vererek
Afrika mıyım kardeşim ben, sömürüleyim🤷♂️🤷♂️🤷♂️
Baktım acıtasyon yapıyor veriyorum odunu. Bir iki ileri geri yapınca kesiyor sesini
Onları dinlemiyorum ve kafamı yormuyorum. Umrumda olmuyorlar.
Midemin bulandırıcı anlatacak bi bakış atıyorum sadece
Ondan igrendigimi anlasın
Başa çıkmıyorum 🤭 Hiç vakit harcayamam. Herkes layık olduğu yere gitsin, lütfen.
Yokmuş gibi davranırım.
İstediğini elde etmesine engel olarak ya da tamamen hayatından çıkararak başa çıkılabilir.
Egosunun tersine gidin ona istedigini vermeyin ne istemiyorsa onu yapin
Çıkmıyorum direkt umursamıyorum duygu sömürülerini. Başarısız oluyolar 😂
Sömürüye bi kez kanarım ikincisine acımam.
kendi hallerine bırakıyorum
Geldikleri gibi giderler :)
si*tir edip aşağılayarak onlar için en uygunu bu
Ay direk olarak başa çıkmıyorum oralı olmuyorum
En kesin cozumu uygulayarak. Hayatimda tutmuyorum.
Bu aralar kulağım kapandı da doktor damla verdi 😂
Bana duygu sömürüsü yapma diyorum direk 😅
duygusalları anlayamazsın
İlk girişiminde hayatımdan şutluyorum
Başa çıkmıyorum en nefret ettiğim şeylerden biri
İletişimimi kesiyorum
bilinçli yapanlar beter olsun !
En nefret ettiğim tip
cıkmıyorum, hehe deyip gecmece
Kestirip , atıyorum
S. ktiri çekerek
He he diyip geçiyorum
Hiç ilgilenmiyorum
Umursamayarak
Kız kardeşim olunca pek bişey gelmiyor elden xjwjx
o tür insanlarla hiç muhattap olmuyorum
Umursamıyorum
sallamayarak
Çıkamıyorum pes ediyorum
Duygusuz olarak😏
Sallamayarak.
Umursamayarak
muhattap olmuyorum
Umursamıyorun
Uğraşmıyorum
uzaklaşıyorum
İstediklerini yapmayarak
uzak dururum
Takmıyorum desem
Umursamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?