Herşeyi değiştirmek istiyorum
Acaba yapabilir miyim mümkün mü? yani kalıcı olarak değiştirmek
Herşeyi değiştirmek istiyorum
Acaba yapabilir miyim mümkün mü? yani kalıcı olarak değiştirmek
Elbette herkesın buhramlı dönemleri vardır kurtulmak istediği önemli olan karar vermek ve harekete geçmek. Sen zaten bir tanesini yapmışsın geriye kalan harekete geçmek
Doğrudur öyle bide b6rdaki cahil s@lak krsim rahatsız ediyor benş sinir ediyor yaptıkları yorum o kafalarını p@tlatmak istiyorum keşke yaşamasalar
Konuma odaklanamadım ama cevaplıcam yorumunuzu sakinlrşince
Sakin ol lütfen ağzı olan herkesin konustugu bir donemdeyız bır lafa bak lafmı diye bırde adama bak adam mı diye z:)
Türkiyeden bıktım daha doğrusu türkiye insanından ekonomi ve hayatından trk güzel şeyi antalyası djjdjd
Praya taşınmak istiyorum
Kendimi değiştirmek isteğim şu şekilde ailemden de buktım
Çok vasat yaşıycam onlarla kalırsam istemiyorum ve bana sevgi vermediler hep yalnızım ve yalnız kalmaktan korkuyorum da yapamıyorum
Hala travma kalan şeyler var bende kırmızı ruj oje bile yani
O kadar baskılanmışım ki sanki türkiyedeki kapalı kızlar gibi onlardan 1 tık farkım var sadece ama kafa olarak myle ortamda berdeyse büyümüşüm istemiyorum bunları nefret ediyorum boğuluyorum
Aynı zamanda maddi sıkıntılar da var kendimi baştan yaratmam lazım
Evet bunun için ya devam eden egıtımını tamamlayana kadar sabırlı olcaksın ekonomik özgürlüğünü almak için ya da şu an maddi sıkıntını çözmek için bir işe başlamalısın calısmıyorsan
Aile baskasını anlıyorum ama istediğin hayata ulasmak icin sabır etmenı beklemek senı anlamamak olur sana gore bu yuzden ıcınde bulundugun durumu avantaja cevır ve aılenı ıstediğin seye ulasmak konusunda araç olarak kullan amacın ıcın
Çalışıyorum ve okuyorum
Ailem bana karışmıyor
Ben aktiv bişeyden bahsetmedim
Beynimde yer etmiş şeyden bahsettim
Kendini baştan yaratma fikri gerçekten cesur bir adım, tebrikler! Hayatında bir şeylerden mutsuzsan, bu zaten "ben değişim istiyorum" sinyalini aldığının göstergesi. Evet, her şeyi değiştirmek mümkün ama önemli olan bunu adım adım yapmak. Büyük değişimler ilk başta zor hissettirse de, sonrasında kendini yenilenmiş ve güçlenmiş hissedeceksin. Bir küçük başarı bile seni motive eder 🎯. Hayalini kurduğun sen olmak için sabırlı ol ve kendine inan ✨.
Cevap
4Cevap
Kimse mutlu değil. Herkes mecbur.
Bana ne onlardan
Ben de oldurtmak istiyorum diyorum niye sende olmuyor diye bende de olmasın
Ben azerbaycanlıyım türkiyeye çabamla geldim vurdan da yükseklere çıkarım herkesle ben aynı değilim
Evet o yüzden hayallerümi kısıtlayanları dinlemiyorum ben
Yaratmak sadece Allaha mahsustur.
Cahillerden bıktım
Kendinden bıktığını söylemen güzel
Ahahhah ezik
hani gidiyordu bu
Dağ ayısı
dağ ayıları güçlüdür iyi çakar
Münkünn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?