Affedici, bağışlayıcı mısınız; yoksa intikam almayı sever misiniz?

Ben bana yapılan ufacık yanlışı dahi asla ama asla affetmem, biri bana 1 acı verirse ben ona 10 acı vermek için elimden geleni ardıma koymam. Şimdiye kadar o şekilde yurttaki oda arkadaşıma okuldan 2 ay uzaklaştırma cezası aldırdım, oturduğumuz sitenin altında bulunan ve sahibi benim arkadaşım olan bir kuruyemişçide çalışan 25 yaşlarındaki birini sırf bana artistlik yaptığı için işinden ettim. Şu anda da gerek reel hayatta, gerek sanalda bana hakaret vs. eden olduğunda anında ekran görüntülerini alıp Cimer'e şikayet ediyorum. 😁

Peki siz bu konuda nasılsınız?
Affedici, bağışlayıcı mısınız; yoksa intikam almayı sever misiniz?
Cevapla