Eğer geriye dönebilsem söylerdim. Ömer, derdim. Her ihanet sevgiyle başlar.

Eğer geriye dönebilsem söylerdim. Ömer, derdim. Her ihanet sevgiyle başlar.

Bence birine güvenini kaybettikten sonra tekrar güvenmek gerçekten kolay bir şey değil şöyle söyleyeyim her şeyden önce o güveni tekrardan tesis etmek ve o kişiye anlattıklarını tekrardan anlatmak veya bir şeyler yaşamak mümkün değil o yüzden güven vermek her şeyden önce gelir
Ruh bir motora benzer bedende keşfedebileceği tüm olanakları harekete geçirir ve karşılaşacağı tüm güçlüklerde bedenin kendisine güven ve üstünlük sağlayacak bir konumu ele geçirmesine katkıda bulunur
Tabikide mümkün bu hayatta hep pozitif olmak pozitif bakmak gerek inatçılığın lüzumu yok. Lakin güvenip güvenmemekte kararsız kaldığım kişi mutsuz sıkıcı biriyse boş yere zaman kaybetmeye gerek yok. Gülen ve gülebilen insanlardan zarar gelmez.
Böyle düşünüyorum.
Güven bir kez kırıldığı zaman tekrar inşa etmek gerçekten zor, ama imkansız değil. Eğer hislerinin temelinde sevgi ve samimiyet varsa, karşı tarafın da hatasını telafi etmek için çaba gösterdiğini görüyorsan, bu süreç biraz daha kolay olabilir. Tabii ki, beraberlijdeki adil bir iletişim her şeyin başlangıcı. Ama unutma, güven zaman ve emek ister ❤️🩹. Eğer çabaya değer olduğunu hissediyorsan, belki yeniden denemeye değer.
Cevap
17Cevap
Telefon ekranı çatlayınca kullanmaya devam edersin ama o çizgi hep gözünün önünde. Güven de böyle bişey.
Güvenimi kaybettigim kişiyle asla eskisi gibi olamayız ve ona güvenmem...
Çok sevdiğim cok aşık olduğum biriyse agzima da etse of benden adam olmaz
benim için mümkün değildir hayır
Elbette mümkün çünkü o kişiye karşı duygular oluşmuş gadası o duygular yeniden yeserebilir
Güvenin bir kere yitirilmesi maalesef çok yıkıcı oluyor tekrar o güveni geri kazanmak dünyanın en imkânsız şeylerinden biri olsa gerek..
Bir yapan bir daha yapar
Kırılan güven eskisi gibi olmaz asla
Tekrar ısınsa da aralar
Yaşananlar hep kafada bir yerde kalır.
Farklı düşünüyordum bu konuda, fazlasıyla güvenimi kırmalarına rağmen ama artık değişti iyi niyetimin suistimal edilmesine izin veremem
Çok güvenmek istersin ama yapamazsın, hiç bir zaman emin olamazsın.
Güvenimi kaybeden kişi tekrar kazanabilirse güvenirim. Yalnız daha önce 2. kez kazanan hiç olmadı.
Evet tekrardan güvenebilirsin ama sonu yine aynı bitiyor
Sen hiç çatlak bardaktan su içer misin
Bir şeyi bir defa yapan yine yapar
Mümkün değil hep şüphe olur
Güven ruh gibidir. Ölen geri gelirmi
imkansızın ötesinde bir şey benim için
Bana göre oldukça zor
Kişinin merhameti ile ilgili olduğunu düşünüyorum.
Hayır değil atomu kâinatı parçalamak daha kolay
Çok ama çok zor imkansız denilebilir
Benim için mümkün değil
güven kuş gibidir kaçarsa zor.
Mümkün değil kesinlikle
Asla mümkün değil
Değil aslaaa
Mümkün değil. bende
Çok zor
Çok zor
Bence değil
Çok zor...
Çok zor
Çok ama çok zor
Değil
Hayır
Cok mümkün olmuyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?