Bir duyguyu inşaa etmek mı zor yoksa onu yıkmak mı?

“.. bazı merhabalar, vedalar için yapılır..”

Hani inşaa etmek zor, yıkmak kolaydı..

O halde neden gelene hızlı, gidene zor alışıyoruz ki?

Varlığına yeni alışmışken, yokluğuna da alışmak aynı zorlukta mıydı bizim için?

“.. son kez..”
“.. son kez..”

”.. ve bazı merhabalar, gitmek için söylenir.. bazı hoşçakalların, geri gelebilmek için söylendiği gibi..”

”.. söylenilmeyen merhabaların gidişi, vedaların gelişi olmazmış.. yani aslında sessizlikmiş bizi ayıran, eksik kılan..” 🪐

Bir duyguyu inşaa etmek mı zor yoksa onu yıkmak mı?
Cevapla