30 yaşına geldim ama hiç mutlu olmadım. Hiç sevilmedim ve kendim olduğum için sayılmadım, ya siz?

Çevrem çocukluğumdan beri hep toksik. Kuzenlerimin ikisi de eski sevgilimle çıktılar. Beni çocukluğumdan beri deli gibi kıskanıyorlardı her zaman ailem zengin ve özgürlükte büyüttüğü için ya da güzel olduğum için. Aynı şekilde en yakın arkadaşlarım (ortaokul, lise) hep benzer konulardan beni kıskandı onlara psikolojik olarak destek olduğumdan bile utanmadılar.

o yüzden ne sağlam çocukluk arkadaşım oldu ne de lise hatta üniversite bile… bir iki insan bile benim gerçek anlamda iyiliğimi istemedi. Çok garip geliyor bana. Akrabalarım bile her zaman beni sinir etmeye hatta kusur aramaya çalıştılar.

30 yaşına geldim ama hiç mutlu olmadım. Hiç sevilmedim ve kendim olduğum için sayılmadım, ya siz?
Cevapla