24 yaşımda hiç sevgilim olmadı. Depresyona girdim, hayat bana neden gülmüyor?

Cevremdeki herkes evlendi tum arkadaslarim hala hayatimda birisi yok 24 yasima kadar hicbir tane bile sevgilim olmadi bana asik olan bi allahin kuluda yok neden boyle? Sorun ne anlam veremiyorum iyice depresyona girdim hayatim boyunca hic sevilmedim zaten babasiz buyudum baba sevgisi hic gormedim beni koruyup kollayacak hickimsem yok anlamiyorum guzel birisiyimde gercekten mesela disardaki insanlar sen ne guzelsin oyle falan diyolar durduk yere magazada gecenlerde bi kiz mesela ay sizin gozlerin ne kadar guzel oyle falan diyordu yani bunlar bi ornek anlamiyorum ben neden sevilmiyorum? Sorun ne hic sevilmeyecekmiyim😢

24 yaşımda hiç sevgilim olmadı. Depresyona girdim, hayat bana neden gülmüyor?
Cevapla