Bir seyi yalnizca kendiniz icin yapmanin keyfine vardiniz mi?

mesela hicbir erkek ya da yonelime gore kadin icin degil de sadece kendin icin bacaklarindaki killari almak, fircalamak ve krem surmek. cunku pürüzsüz bacaklari erkeklere borclu degiliz. ya da misafir gelmeyecegi halde yemegi masaya hazirlamak, koltugun uzerinde tabak elinde yemek yerine masaya bir supla bile koymak. gecistirmek yerine salatanın icine mısır atmak. uyumadan once bir fıs da olsa parfum sıkmak. birisi koklayacagi icin degil, kendine kokacaksin sadece. disil-eril enerji karsilastirmasinda bu ayrınti hep kacırılıyor bence, eger az cok cozmussem bu meseleyi, erkeklerin bir kadinin bir seyi ilgi cekmek icin mi yoksa kendisi icin mi yaptigini tespit etmekte cok iyi oldugunu söyleyebilirim. kiz kiza oturdugunuz bir masada yapilan bir espriye kıkırdayan kizi cok tatli bulurken, abartili kahkahalar atan kıza ka§ar demeleri dahi ne yazik ki o kizin dikkat cekmeye calistigi icin oyle davrandigini anladıklarının kanıtı. bir seyi hic kimse icin degil de yalnizca kendisi icin yapmanin keyfini umarim herkes tadar ❤️

Bir seyi yalnizca kendiniz icin yapmanin keyfine vardiniz mi?
Bir seyi yalnizca kendiniz icin yapmanin keyfine vardiniz mi?
Cevapla