Eşim narsist beni çok yıpratıyor bu durumu yaşayan var mı?

Maalesef babamda narsist benzer sorunları onla da yaşadım. Eşim sorunun bende olduğunu diyor ama narsist olduğundan eminim çünkü çok manuplatif anlatmaktan yoruldum. Sorunları hiç konuşmak istemiyor. Konuşmazsak hiç açılmıyor önceden o takmıyorsa ben büyütüyorum o zaman diye düşünürdüm ama aynı sorunlar oldukça sorunun onda olduğunu farkettim. Sorunlar hiç sona ermiyor konuşulmazsa da hiç üzerine durulmuyor ve hatta kendisi bana sen çok takıyorsun benim için sorun değil diyor. Çok yıprandım boşuna mı kürek çekiyorum boşanmam gerekiyor mu artık

Eşim narsist beni çok yıpratıyor bu durumu yaşayan var mı?
Cevapla