Sizce insanlar doğuştan kötü olarak mı doğar yoksa hayat tecrübelerine göre mi kişiliği şekillenir?

ben bir süre kreşte çalıştım ve cidden çok problemli çocuklar vardı mesela 4 yaşında bir kız çocuğu ailesi tamamen kızla birebir ilgilenen çok elit insanlardı ama çocukta inanılmaz bir öfke ve nefret vardı arkadaşlarını falan ısırıyordu sebepsiz yere bahçedeki kedilerin kafasına vuruyordu
Sizce insanlar doğuştan kötü olarak mı doğar yoksa hayat tecrübelerine göre mi kişiliği şekillenir?
Cevapla