Bir insan doğuştan mı kötüdür yoksa yaşadıkları mı onu kötü birisi yapar?

Bazı filozoflar doğası gereği kötü olduğunu söylerken, bazı filozoflar ise kötülüğün sonradan kazanılmış olduğunu söylüyor. Bilim ise genetik olduğunu savunuyor. Siz ne düşünüyorsunuz?
Bir insan doğuştan mı kötüdür yoksa yaşadıkları mı onu kötü birisi yapar?
Cevapla