İnsanın 40 yaşında halâ çocukluk travmaları ile uğraşması ironik değil mi?

Keşke 30 yaşa gelince sıfırlansa bu travmalar..
İnsanın 40 yaşında halâ çocukluk travmaları ile uğraşması ironik değil mi?
İnsanın 40 yaşında halâ çocukluk travmaları ile uğraşması ironik değil mi?
Cevapla