Herkes zaman zaman böyle duygulara kapılıyor mu?

Beceriksiz, işe yaramaz ve görünmezim. Potansiyelimi hiç ettiğimi ve kendime yatırıp yapmadığımı, akranlarıma kıyasla geride kaldığımı, arayı kapatamayacak kadar geciktiğimi hissediyorum.

Herkes zaman zaman böyle duygulara kapılıyor mu?
Cevapla