30 yaşına 4 sene var. 30 yaş sanki bir şeyler için geç kalınmış yaş gibi bir his veriyor sizde böyle hissettiniz mi hiç?

Aslında hiçbir şey için de geç kalmadım ölsem de yaşadım bu hayatı derim ama içimde böyle bir huzursuzluk oluşmaya başlıyor yaş geçtikçe. Sizde de oldu muydu özellikle 30 olanlar

30 yaşına 4 sene var. 30 yaş sanki bir şeyler için geç kalınmış yaş gibi bir his veriyor sizde böyle hissettiniz mi hiç?
Cevapla