Çizgileriniz net mi yoksa duruma göre hareket ettiğinizde oluyor mu?

Çizgileriniz net mi yoksa duruma göre hareket ettiğinizde oluyor mu?

Biliyorum hepinizin çizgileri net bir duruşunuz var kimseye adım atmazsınız falan :)) reklamı geçelim.

Bazı konular vardır mesela cinsellik odaklı sorular ve paylaşımları çok olan insanlarla yakınlık kurmam!

Ya da mesaj atması için kimseye takip atmam!

Yorumlarda kimseyle işim yok diyip, özelde halt yemem!

Bugün ak dediğime yarın boka da batsa kara demem!

Duruma ve zamana göre doğrularımı güncelleyip bazı yanlışları doğru göstermem...

Bu ve buna benzer net çizgilerin var mı yoksa her an her şey olabilir rahatlığında mısın?

  • insan omurgalı bir canlıdır, belli bir dik duruşa sahip olmaz, duruma göre hareket eder ve eğilip çok büzülürse yavaş yavaş eklem ağrıları başlar... Ee her şeyin doğası olduğu gibi bu da omurganın doğası, Muhim olan omurga ama mevzumuz "omurga" değil😉
Güncellemeler
9 ay
@KızlarSoruyor soruyu cinsellikten alabilir miyiz lütfen
Çizgileriniz net mi yoksa duruma göre hareket ettiğinizde oluyor mu?
Cevapla