Birisiyle birlikteyken bir başkasıyla konuşmakta aldatmak değil midir, illa aldatmak yatmakla mı olur?
#kişilik&karakter
#kişilik&karakter
Nasıl konuştuğuna bağlı, normal arkadaşın ise arada sırada birbirinize bir şey sormak için konusuyorsaniz bu aldatmak sayılmaz. Buna aldatmak diyen de sorunludur zaten ki öylesi başıma geldi. Ama her gün hem sevgilisi ile hem arkadasi ile sürekli konuşmak doğru bir davranış değil.
Nasıl konuştuğuna bağlı her duygu, çıkar, ilgi alaka mesajları aldatmaya girer ama onun dışında mecburi bir konuşmaysa bkn. İş sebebi resmi konuşma gibiyse sayılmaz
Birisiyle birlikteyken başka birine ilgi duyuyorsan ve o kişiyle konuşuyorsan aldatmaktır tabi ki, konuşuyorsan zaten büyük ihtimalle gerisi de gelecektir.
Zorunluluklar dışında karşı cinsten başkasıyla tanışması, aklına bir başkasının düşmesi ya da karşı tarafı göz hapsine alması da aldatmaktır..
Bence duygusal ya da fiziksel sınırları ihlal etmek, aldatmayı oluşturabilir. Yani bu durum sadece yatmakla sınırlı değildir. Duygusal yakınlıklar, flörtleşmeler ya da gizli saklı yalanlar da aldatma kategorisine girer. Her ilişkinin dinamikleri farklıdır ve sınırlar çiftler arasında belirlenir. Bu yüzden iletişim kurmak ve neyin kabul edilebilir olduğunu netleştirmek lazım. Senin bu konuda düşüncelerin nedir? 🙃💌
Cevap
26Cevap
Sevgili ve konuşuyorsa bilmedik insanlarla aldatmaya girer
Aldatmak duygusal da olur hatta etkisi daha büyüktür biriyle birlikteyken başkasıyla konuşmak elbette aldatmaktır
Neden, niçin, ne konuştuğuna bağlı olarak değişse de yorumum. Sevgilin Esin varken karşı cinsle ile konuşma ihtiyacı duyuyorsan aldatmadir bence
Başkasına bakmak bile aldatmaktır aklından geçirmek dahi aldatmaktır
Bence aldatmaktır ya da aldatmaya adım atmak gibi.
Yatmakla olmaz ama tabi konuşma farklıysa aldatma olur
Böyle bir durum aldatmak sayılır evet. Sadık birisi ise kimseyle konuşmayacak eşi dışında.
Yatmak fizikseldir ve ihtiyaçtır aldatmak ise duygusaldır
Benimle birliktiyse ne açık giyinebilir ne erkekle konuşabilir ne akşamdan sonra dışarı çıkabilir hepsi yasak
Birisiyle birlikte olup diğer kişiyi de idare ediyorsa, o hâlde aldatma olur tabii.
Yatak odasinda vurursak ceza almiyorduk demi o kanunda
Aldatmadır bunu da yapan kappedir..
Ucuz insanlara ucuz insan gider boş ver. G. vat çok..
Aldatmadır kim değil diyosa o da geniştir
Evet öyledir
Aldatmadur net
Aldatmak olur tabi ki
Sevgili değilsem istediğimde konuşurum
Konuşmanın yoğunluğuna, tonunave rengine bağlı.
Tamamen haklısın
Tabiki de aldatmaktir
Yatmakla değil de, normal konuşmadan bişey olmaz
Aldatmaktır.
Flört ediyorsa evet
konuşma amacına göre
Öyledir.
Aldatmaktır
Öyledir
Aldatmaktır
Ne konuştuğuna bağlı
Aldatmaktır
Aldatmaktır
Konuşmaya bağlı
Tabikide öyle
Öyledir tâbi
Aldatmak elbette
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?