Hayatımı kendimi seviyorum 🫶, yaşım 38 olacağına da ayrıca mutluyum. Ya sen kendinle mutlu musun?

Aşk evliliği olsaydı 💯 bir milyon evlenmek isterdim ama nasipte yokmuş pekte üzülmüyorum böylelikle yeni bir kafa yapısı ile devam 🔛 ediyorum çocuklarım da olmaz zaten erkeklerle çünkü işim olmuyor olamaz da.. Hem zaten bu dünyaya çocuk getirmek aile olmak 2025 te bence adeta bir risk de olurdu.. Evlilikler istisnalar hariç bana zaten öyle saçmalık gibi geliyor ki, hele kadının pozisyonu evlilikte çok üzücü ❤️‍🩹, aldatmalar hor görmeler kadına değer vermeme potansiyeli oldukça fazla olduğunun da bilincindeyim ve hayalim de ki evlilik zaten bu dünyaya ters 😡 olduğu için çokta mutluyum aslında biraz hüzünlensem de Allah’ın bana nasip ettiği şu an ki duruma aslında sevinmiyor değilim.

Özgürce hayatıma adapte olabiliyorum, ruhumu bedenimi dinleyebiliyorum, kendime odaklanabiliyorum 🧘🏻‍♀️, kendime zaman ayırabiliyorum vs

Ama ilaki de olacaksa Allah’a karşı çıkamam yani

Hayatımı kendimi seviyorum 🫶, yaşım 38 olacağına da ayrıca mutluyum. Ya sen kendinle mutlu musun?
Cevapla