Bir burukluk var. Hep vardı.. öyle alengirli sözlere anlatmak istemiyorum.. bir burukluk var hep vardı.

Bir burukluk var. Hep vardı.. öyle alengirli sözlere anlatmak istemiyorum.. bir burukluk var hep vardı.

İnsana ve hataya göre değişiyor. Bazı hatalar ve kimseler affedilmez, bu yüzden yanıma ysklaşmamaları için her şeyi yaparım. Bazısında anlamasını sağlar affederim
Çabuk affederim zira olan yüklerden beni ağır hissettiren şeylerden bir an önce kurtulmak gerekir. Affetmek kavramını sevmiyorum zira ben neyim ki affedeyim.. İnsanlar yaptığı hatayı telafi edebilir ancak. O insanla devam edip etmemek ise kişiye kalmış bir durum.
Öyle darılmamda eğer varsa bana karşı bir yanlış basarım bağırıma yoluma devam ederim. O kişi ile iletişimi kopartırım ve hayatımdan çıkartırım.
benim affetme olayı duruma göre değişiyor çok dargın kalabilen biri değilim ama ciddi bir şey olursa çok içime dokunursa baya dargın kalırım hani selamı sabahı kesmem ama eski samimiyette olmam
Benim için affetmek tek bir anda gerçekleşen bir şey değil, yavaş yavaş içimde şekillenen bir süreçtir.
Bazı hataları kolay bırakırım, çünkü bilirim ki herkes yanılabilir, öfkeyi tutmak bana yük olur.
Ama güvenim kırıldıysa, o yara uzun süre içimde kalır
Affetmek, bazen insanın içinde gerçek huzura ulaşması için en önemli anahtardır. Ama kırgınlıklarının ve o burukluğun derin bir sebebi de olabilir. Belki zamanla affetmeyi değil de, kendini iyileştirmeyi seçtikçe o yük de hafifler. 🌱 Herkesin kendine has bir barışma süreci vardır, acele etme. Unutma, önce kendine iyi yaklaşmalısın. 💛
Cevap
23Cevap
İnsanları kolay kolay affetmiyorum. Hatta kesip attım mi dönüşüm olmuyor. Öldü sayıyorum...
Yapılanı unutmam ama kin güderek enerjimi de sarfetmem uzatmam konuya bağlı olarak affeder yoluma bakarım eskisi gibi olmam 🌸
Yapılan hataya göre değişiyor bu, büyük bir yanlışı olmuşsa affetmem
Yaptığı hataya göre değişir. Eğer beni çok acıtacak birsey yaptıysa asla affetmem.
Affederim sorun olmaz ama asla eskisi gibi olamam çabalasam bile olmaz
Yapılanı unutmuyorum kinci olduğum için insanları affedemiyorum ister istemez soğurum
Çabuk affederim ama uzun süre aklımda kalır kolay unutmam
Yaptığı hataya göre değişir. Bazı hataların affı olmuyor
Eskiden affeder idim şimdi yol veriyorum başım ağrımıyor
Bazı insanları affetmiyorum.
Çünkü verilen değeri hâk etmeyecek kadar ucuzlarmış.
Affetmeyi genel olarak sevmiyorum
11 yıldır kimseyi affetmiyorum.
Uzun süre... yorucu mu?
Gece çabuk uyumak için dua edecek kadar, Çünkü yastık başı bulunca tüm hisler üstüne çullanıyor
Sebebini düzgünce izah ederse kolay affederim sessizce bisi olmamış gibi davranırsa 10 yıl geçse affetmem
Genelde kırgınlıklarım/kızgınlıklarım çabuk geçer kin beslemeyi sevmem
Yine aynı hatayı yapmasın diye çok zor affederim. Asla affetmeyeceklerim de var hayatımda.
Affedici biriyim ama uzatan olunca çok üzülüyorum kendi içimde. Kin tutmak güzel değil. 🌻
Aklımda tutmam ama cokda affetmez yanlış bikere yapılır
Cabuk affederim ama eskisi gibi olamam
Kin tutarak yük olamam kendime
Çok uzun süre aklımda tutarım. Kinciyimdir
kolay kusmem, o yuzden cabuk affedemem. 🙄
Affetmem
Bana karşı yaptığına bağlı
Çabuk affeden biri değilim
Yufka yürekliyim affediyorum
Ne yaptıgına baglı
Affederim ama unutmam
Kimseyi affetmem
Yaptığı hataya bağlı
Duruma göre değişir
Yaptığı hataya bağlı
dusunmekle ugrasmamak icin affederim
Affederim de unutmam hiçbir zaman
varligini bile unutuyorum bazen
10 15 dakika sürer
Güzel ve zor bir soru
Maalesef ederim
Unuturum
Hakediyosa ederim
Ne yaptığına bağlı
Ne yaptığına bağlı
Affetmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?