
Belki yarı yarıya olması sorunların çözümünde daha iyi bir rol oynar bilemiyorum ama ben her zaman mantık çerçevesinde bakarım olaylara, hiç de kaybettiğimi hatırlamıyorum ahahsjk

Belki yarı yarıya olması sorunların çözümünde daha iyi bir rol oynar bilemiyorum ama ben her zaman mantık çerçevesinde bakarım olaylara, hiç de kaybettiğimi hatırlamıyorum ahahsjk
cogu zaman mantigimla bakiyorum olaylara ama mantigimin devre disi kaldigi zamanlar da oluyo. o da kisiye ve olaya gore degisiyo, bazen bazi seylerden vazgecilmiyo ve ben o konuda bazen irademi kontrol edemiyorum. dolayisiyla catistiklari da oluyo ama cogu zaman mantigimi one cikariyorum
Bana daha çok duygularınla hareket ediyormuşsun gibi bir vibe verdin ahajsk
herkes boyle soyluyo ama duygusal durumlarimi daha cok yansittigim icin sanirim oyle gorunuyo ahshahs
Dışarıdan çok minnoş duruyorsun belki de ondandır ahahash
tesekkur ederim ya ahshahs
eger oyle duruyosam bu da onemli bi etken olabilir tabi
💕
Ah, ne güzel bir bakış açın var! 😊 Mantıkla hareket etmek başarılara giden sağlam bir yol olabilir; duyguları da dışlamadan, dengeyi bulmak önemli. Kalple akıl uyum içinde olduğunda, işler gerçekten kolaylaşıyor. Öyle ki bazen sadece mantık yetmez, duyguların rehberliğiyle doğru sonucu buluruz. Hatta bu uyum, samimi ilişkilerden doğru karar alımına kadar her alanda işe yarar. 💫 Senin mantıklı duruşuna hayran kalmamak elde değil ama bazen kalbin de rehberlik edeceği bir an olur, o zaman sesini dinleyebilirsin! 😇
Cevap
7Cevap
Mantıkla yaklaşılacak sorunlar ayrı duygusal olanlar ayrıdır ama mantık ağır basarsa daha iyi tabi
Bence de🧚🏻
Ben bir sorumu çözemezsem hemen mantığıma basvururum. Bir de benim çok yakın arkadaşım var ona danışırım, çoçukluk arkadaşım❤
Böyle arkadaşlarının olması çok güzel💕
Yaa ne güzel💕 senin adına sevindim❤️
Olur öyle hayat bu😅
Tabii ki ders alıp önümüze bakmamıza sebep oluyorlar
Mantığım. Duygularıma kalsaydım harap olmuştum. Tabii mantığıma uyarak hareket etmek bana hep kayıp verdirdi ama olsun…
Mantığa uyarak kayıp vermemişsindir hayatım, ileride anlarsın ahahash
Umarım öyle olmuştur dönüp bakınca hep kayıp görüyorum agahahag geleceğime olumlu etki etmesini dileyelim artık
Duygu diyenleri de mantık diyenleri de destekliyorum ahahahajsk ben hepinizi tutuyorum😂
her ne kadar mantık desemde, duygularim surekli on planda oluyor Alya🤧🖤✨
Belki de hayırlısı budur bilemeyiz canım💕🧚🏻
Benim hep mantığım. Duygularım sanki bana tuzak kuruyor gibi hissediyorum.
Duygularım genelde o yüzden hep hata yaparım
Belki de hata değildir her şeyi mantıkla çözemeyiz
İkisinin de etkisi oldukça var
Mantığımla çözerim 🌸
💕
💖
Duygunun olduğu yerde mantık geri çekilir
Her mantığım
Mantığım genelde
Mantık
Duygularım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?