Ya da fiziken araban, evin, paran ise sevdiği.. neden seni sevdiğine kandırıyorsun kendini?
Sana kendini değersiz hissettirenin nesi sevilir ki?
Ya da fiziken araban, evin, paran ise sevdiği.. neden seni sevdiğine kandırıyorsun kendini?
Sana kendini değersiz hissettirenin nesi sevilir ki?
İşte benim, gerçek üstü sevgi kavramım tam olarak burdan geçiyor yani bir insanı bedenine sahip olmak için sevmeyecek ve her daim yanında isteyecek kadar ruhun orada değilse gerçek ve olgun bir sevgi yoktur diğer sevgiler acı ve üzüntü ile son bulurken bu sevgi her daim canlı kalır besler..
Peki sence böyle sevgi var mı? Özellikle erkek cinsinde?
Daha fazlası var desem abartmış olur muyum
Evet abartmış olursunuz. Sizi tenzih ederim, ama erkekler hakkında genel düşüncem kimyayla değil, fizikle ilgilenmeleri.
Evet genel olarak bu doğru zaten normal da üremek çiftleşme güdüsü altındayız... Ruhun istediği yer zaten istisnai bir durum, ten mi tin mi dediğinde cevabı verecek olan nedir! Geçen zamandır ve herkes gerçekler karşısında çaresizdir...
Ve gerçeklerde acıtır..
Bana kendimi değersiz hissettirecek kadar değerli kimse yok. İnsanlar sevgiye aç. Henüz annesinden gördüğü sevgi ile yetişmiş herhangi bir canlı birinden gördüğü en ufak ilgiyi sevgi sanıyor. İlk hissettiği zamana götürüyor. O şekilde samimi olduğunu düşünüyor. Yanılıyor. Üzülüyor. Herkes bencil.
Bazı insanlarda Maalesef bu var Sevgi tek taraflı olsa bile o beni sevmesin ama yanımda olsun düşüncesi var. Maalesef bu da çıkar ilişkisi gibi bir şey oluyor o senin varlıkların için yanında sen de onu sevdiğin için yanında dursun istiyorsun daha çok çıkar ilişkisi gibi bir ilişki oluyor
Peki sizce günümüzde çıkar ilişkisi olmayan bir ilişki var mıdır?
Günümüzde çıkar ilişkisi olmayan bir ilişki gerçekten çok zor herkesin birbirinden bir şekilde çıkarı var ama sorsanız var mı çok nadir de olsa var. Bunu da yaşayanlar şanslı bir kesin. Bazen 3-4 yıl hayatımızda olan insanı bile tanımaya biliyorsunuz anlıyorsunuz ki sizden çıkarıyor olduğu için sizin yanınızda diyorum ya artık günümüzdeki ilişkiler bu şekilde yürüyor.
En iyisi kimseye ilişmemek :))
Gerçekten şu anda en iyisi bu;) sanırım mutlu olmanın sırrı. Tabii yine karşımıza bazen iyi insanlar çıkabilir Ama çok iyi tanımak lazım sizinle de bu kadar olumsuz olmayın 🙂
Olumlu olmak da gelmiyor bu aralar içimden :))
O zaman Umarım olumlu olduğunuz zaman karşınıza en iyisi sizin değerinizi bilen biri çıkar:)) şu anda bakmayın ben de size öyle diyorum da sizinle aynı durumdayım
Hayırlısını dileyelim o halde ikimiz içinde :)
Amin inşallah 🙂 ama lütfen umudumuzu da kaybetmemeyi bir yere not düşelim
Düşelim bakalım :))
🙂🙏
Gönül Ferman dinlemedigi için, sevince gözlerin kör olduğu için.. aslında her şey baştan bellidir de sen sevdiğin için gözlerin görmüyordur boyamıştır çünkü gözlerini
Belki de duygularımız, mantığımızın önüne geçmiştir 😪
Eğer birinin seni sadece fiziksel özelliklerin veya sahip oldukların için sevdiğini düşünüyorsan, bu his gerçekten acıtır. 💔 Çünkü sevilmek, olduğun kişi için değer görmek demektir. Ancak burada kendine sorman gereken soru şu: Gerçek ihtiyacın, seni gerçekten anlayan ve içten bir bağ kuracak birini istemek mi, yoksa bu ilişkide kendini "yetersiz" hissettiren kişiyi sevmek mi?
Unutma, bir ilişki kendini daha değerli hissettirdiğinde anlam kazanır. Eğer böyle hissedemiyorsan, bu kişi seni hak ediyor mu, bir düşün. Sen çok daha fazlasını hak ediyorsun. ✨
💐
Sana bir şey söyleyeyim mi? Kendini, seni olduğu gibi sevmeyen birine adamak, resmen ruhuna ihanet etmek gibi bir şey. 🌪️ Kim olduğunu ve ne hissettiğini görmeyen birine "beni sev" demek, bir nevi kendi değerini inkâr etmek demek. Şunu unutma, sen biriciksin ve sadece "sen" olduğun için sevdiğini hissetmeyi hak ediyorsun. Kendini yetersiz hissettiren kimseyi sevdiğin kişi olmaktan çıkar ve bir kez daha düşün; gerçekten buna değer mi? 🌟
Cevap
23Cevap
Cok saçma zaten önemli olan ruhu sevmek ruhla dans etmek
Ruha bakmıyorlar azizim😪
🤣onlar ancak paraya bakar para yoksa aşk yok
Canları cehenneme😏
Canları oraya da gitmesin yine pata para derler hiçliğe saplansinlar
Seni mi kırıcam, öyle olsunlar ;)
Biz cennet garanti belgesi aldık mı tamamdır
Belge için işlemlerin tanımlanmasını bekliyorum🙄
Bizim sistemde yapıyorsan o işlemler bitmez yerine başkasını geçirirler o gider sen gidemezsin xbdb
Hangi sistemde yapmalıyım:/
Ruhlar aleminde sistemi orada işlem kesin net 🤣
Ben arada yapıyorum ruhlar alemine yolculuk iyi oluuor kesinlik var netlik var
Beraber yolculuk yapalım korkarım ben şimdi :/
🤣🤣rehberlik yaparım ölüler canlılardan daha az korkutucudur merak etme canlı görünce kaçıyorlar
Haklılar kaçmakta ben olsa bende kaçarım:)))
Yılandan kaçmam insandan kaçarım modu 🤣
Aynen gjfjg
Maalesef ilişkilerimiz genelleyemem ama çok büyük bir kısmı bu şekilde ilerliyor kadın erkeğin maddi gücünden pozisyonundan etiletinden erkek kadonin gençliği güzelliği bedeni üzerinden bir hayat sürüyor bir süre sonra bu tavır karakter oluyor kadin hiç çalışmasa da kriter belirtirken 150 k almayan erkekle olmaz erkek ise gördüğü her kadını istediği an yatağa atacağını sanacak kadar aptal ve bencil
İnsanın sevdiği, sevdiği değildir çünkü, insanın asıl aşkı kendisinedir. Zorlamanın ardında bazen kaygı, bazen korku, bazen makam, bazen para en çokta güç var maalesef.🙂
Ne yani hepimiz narsist miyiz :)
Öyle bir şey değil bu. Kendimize aşığığız evet ama bu yaşamımızı kendimiz çin seçmemizi sağlar, herkesi aşağılık görmemizi değil, narsistlerin kendilerine kör başkalarına dürbün olduğu söylense de, onların tüm mücadelesi, kendisine itiraf edemedikleri ezikliği başkalarının görmemesini sağlama çabası. Narsistlerin korkusu, ezilmektir
O zaman neden insan kendini sever ki?
İnsan kiminle var oluyor ki? Benlik bilincimiz ve varlığımız dışarıdan aynı ama özde iki varlık. Biz onunla doğar, en çok onu hisseder aslında varlık dediğimiz hissi onunla yaşarız. Onun ve bizim istedklerimiz ayrı olsa da, hazlarımız aynı. İslam buna nefs diyor. Dini açıdan baktığımızda Allah iki ayrı, bambaşka varlığı bedrnin içerisine koyduğunda, bir bedrnde büyük bir kavgayı önlemek için ruhu nefse aşık etmiş. Bizim ruhumuz önce ruhumuza aşık. Bu sebwple kendimizi severiz.
Nasıl 2 ayrı varlığı bedene koymuş? Tek bir varlık yok mu bedenimizde?
Alt beyin ve üst beyin dediğimiz iki ayrı kısmı var beynimizin. Alt beyin hayvani arzuların, üst beyin insani isteklerin daha önde olmasını arzu ederler. Bu iki arzu arasında hangisini yapacağına karar veren varlığa biz ruh diyoruz. Alt beyin sürekli ister, sürekli saldırır ruha, sürekli sahip olmak ister. Onun istekleri seni o kadar aşşağılara çekebilir ki, sırf fantezi olsun diye bir insanın köpeği olabilşrsin.
m.youtube.com/watch
... böyle
Barış Manço'nun bir şarkısı var "bir ben var ki benim içimde benden öte benden ziyade" diyor sonunda
m.youtube.com/watch
Yunus Emre der ya "Beni bende demen, ben de değilim
Bir ben vardır bende, benden içeru" bizde var bir biz, o da bizden içeri büyük bir giz.
Pekii anladım :)
Ben bu yuzden ilk görüşmeye otobüsle gidiyorum.
Hele bir de maaş felan sorarsa asgari ücret diyorum.
Şimdiye kadar ikinci görüşmeye gelen olmadı ama gelseydiler araba ile alacaktım 😎😎
Kısmet olmadı
Farkımız yok esasen birbirimizden. Erkekler fiziğe vs. bakarken, kadınlar işin maddiyatında.
40 yaşına gelince o kadar da önemi olmuyor bence kadının fiziğinin...
Yani dünya güzeli olup da adama dünyayı dar eden, akşamında da " Ay başım ağrıyor, ben uyuyorum" diyen bir kadın istemezdim açıkçası
Ben yinede tezimin arkasındayım :)
Mallığımızdan dolayı. Öyle müşkil durumdayızki kim seni seviyorum derse hemen inanıyoruz ve kalbimizi veriyoruz daha sonrasında ne kalıyor elimizde kırık bir kalp ve hayattan umudunu kesen insanlar
Mallık demeyelim de, sevgiye aç olduğumuz ya da sevilme ihtiyacımız olduğu için diyelim :)
Sevgiye ne kadar aç olsakta ihtiyacımız olsada malız biz kabul et artık kimse o verdiğimiz değeri anlamıyo
O zaman kıymet bilenlerle karşılaşmak ümidiyle diyelim :)
Bu dünyada var mı acaba
Vardır illaki :)
Onun da odağının kalpte olduğunu sandığımız için diyelim.. Kadınlar bundan dolayı hata yapar..
Ahh bu sanmalar..
Bunu kac yasinda ogrendiniz soruya cevabim bu kadsr
Çok çokk önceleri. Soru benle alakalı değildi
Hayatta her tecrübe insana derstir.
30 yaşıma kadar yaşadım bunları ama 30 yaşımda babamı kaybedince adam oldum ve kimseye bir şey vermeme kararı aldım
Bana çok itiçi geliyor bu tarz şeyler ve çok çabul soguyorum karakter herşeyden önce gelir bende...
Öyle insanlar ne kendilerini ne de karşıdakini mutlu edebilirler
Bunu fark ettiğim an uzaklaşırım. Öyle bir dünya yok. Kimseye kendimi kullandırmam.
Benim öyle biriyle işim olmaz
Bak bu çok guzel soru
Cevap?
Hmm anladım
Değil mi, sakatat kabul etmeyin erkekler😂
Soru unisex😒
Ama doğal gerçekler mevzu bahis, erkekler kalple ilgilenmez
Neyle ilgilenir
Beyinle ilgilenir😂😂😂😂
Söverim bak😒
Ahahaha niye üstüne mi alındın
Bizde sizin beyninizle ilgilenmek isterdik ama bil bakalım sizde ne yok😒
Bizde kıskançlık yok dedikodu yok, nazan ne giymiş yok, mücellanın kocası nşye bende yok yok😂😂😂biz o beyni çok daha ulvi amaçlarla kullanıp, sıkışınca küfrederim demiyoruz, iletişime açık kalıyoruz😂
Sizin iletişime açık kalma nedeniniz belli söyletme beni şimdi😒
İstediğini söyleyebilirsin beni neyle itham ediyorsun?
Yalnız kanıtlayamazsan bende sana çamur atarım bilgine
Bu arada huyun çok kötü, cevap veremeyince küfür etmekle, işine gelmeyince bok atmakla tehdit ediyorsun... bu huyundan vazgeç tatlım 43 yaşındasın artık büyü
Sizin derken, cinsinden bahsediyorum. Hani sen kadınları itham ediyorsun ya. Niye üstüne alındın?
Önce bir cevabımı beklesen?
Erkek olduğum 😂ve senden akıllı olduğum için cevabını tahmin ediyorum😂😂
Tüm aptallar, kendini akıllı sanmak gibi bir yanılgıya düşermiş zaten :d
Sen ne zaman düştün bu yanılgıya😂
Senin gibi kendini akıllı zannedenlere sormalı :d
Ben zannetmiyorum, akıllıyım, en azından senden😂😂
Tamam en akıllı sensin.
Yine kaçırıyorsun konunun özünü, en akıllı değilim😂senden akıllıyım😉
Tamam benden de akıllısın.
😂😂😂😂hayrola seni ne ikna etti😂
Yorgunum, seninle uğraşamam yoksa altta kalmam bilirsin.
Bilmiyorum😂
kalbe bak göze bak sonra da kendi kalbine
Benim kalbim güzel bi kere :/
onu biliyoruz.
Yooo kimsenin oyle bir cabasi yok o hayali :)
Herkes fiziğe bakıyor zaten bu devirde
Çıkar ilişkilerinden nefret ederim
Bunu yapmıyorum
Böyle insanlar sorunlu ben de anlamıyorum
Sevgi nedir?
Emektir
Gerçekten emek verilen bir sevgi var mı ben hiç rastlamadım
Günümüzde pek mümkün değil
Sence neden? Acaba tanımda bir yanlışlık mı var
her şey basitleşti belki ondandır
Belki de çok basitti ve biz çok anlam yükledik
Belki
Peki
Beyni yoktur onun
Pp 😍
Hayalim ilk ve sonum olan biriyle böyle olmak 🤍🖤
İnşallah olur :)
İnşallah teşekkürler 🌸
G. tu güzel olmayanı napayım.
😒
Niye cemkiriyon
Sen böyle biri değilsin🙄
Hiç keyfim yok üstüne alma
Pekii..
O tip insanları anında kovuyorum hayatımdan
Ne yaşadın bu soru
Soru benden bağımsız
Anladım genelse buna ayak uyduran sacmalik
çok haklısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?