Küs ayrı ya da konusuyorsunuzdur aklinizda soru isareti vardir , niyeti ne adım atar mi? Sorunuzu yazabilir siniz? Biraz değisiklik olsun eğlenelim 🩵🩵 Güzel enerjiler sizin olsun arkadaşlar ım...Görselini en iyi ifade eden kısa notunu buraya ekleyebilirsin...
Aklınızda ki kişi ile ilgili haber almak ister misiniz?
Beni çok sinirlendiren bir dostum var onunla ilgili bakabilir misin? Yüzgöz olduk artık ilişkimiz bile yok o kadar kötüyüz. Bakalım pişman mı yoksa düşman mı?
Yok aklımda olan kişi ile zaten sohbet ederim sohbet etmediğim küs olduğum sevmediğim insan ile ilgili tek merak ettiğim öldü mü felç kaldı mı? Beter oldu mu olur onun dışında pek merak etmem. Hayatımdan çıktı ise konuşmuyor isem muhakkak gereksiz birdir.. Ben lisede mezuniyet balosuna gitmedim bir tane liseden kimse ile resmim yok gerisini siz düşünün
Kafanda kalan birisi varsa doğal olarak aklın da onunla ilgili sorularla doluyor olabilir, değil mi? Niyeti var mı, ne hissetti ya da adım atmayı mı bekliyor… Bunlar insanın canını sıkabiliyor ama unutma, kendi enerjini öncelikli tut. 💫 İletişim varsa yavaş yavaş açılabilir, netlik her zaman iyidir. Tarotta “güçlü niyetler” izlenimi var gibi, ama asıl cevap iç sesinde! 🌞
Selin, geçmiş kırgınlıklarının etkisiyle güven konusunda temkinli. Sen ona duygusal ama yeterince güvenli kalıcı bir enerji vermemişsin Selin şu anda kendi hayat döngüsünü tamamlamaya, ayakları yere basan bir düzen kurmaya odaklı olduğu için teklifi reddetmiş olabilir.