Fazla Analizci olmak insanları yorarmı?

"bekle ve gör" insan modeli.. az yanılırlar. psikiyatrist Astrolog , ya da kimyager , sosyolog olarak da karsimiza cikabilirler. analiz yapamayanların anlayamayacağı insan türüdür.. karşımdakinin bir açığı yakalayayım da bir güzel oyayım." veya "her bir cümleden ufak bir bilgi toplasam, yarım saat sonunda bu adamı çözerim ben."
3000 parçalık bir yapbozun bütün parçalarını sabırla, bir karşılık beklemeden teker teker birleştirmek gibidir, toplumada ornek olurlar yol gosterirler..

Fazla Analizci olmak insanları yorarmı?
Fazla Analizci olmak insanları yorarmı?
Cevapla