Erkekler kötü arkadaṣları bizden daha mı çok görür?

Instagramda falan böyle birsey okumuṣtum. Sevgiliniz/eṣiniz o kız iyi değil diyorsa yüksek ihtimal o kız iyi değildir diye.

Benim sevgilimde 10 senelik arkadaṣım için böyle demiṣti. Seni kıskanıyor bence ve hiç senin için iyi düṣünmüyor demiṣti.

Sevgilim olduğundan beri kız bana küs.

Erkekler kötü arkadaṣları bizden daha mı çok görür?
Cevapla