Selamm🧿 insanın kendisine saygısı varsa mutsuz olma ihtimali yok. kendine saygı duymayan hatta kendini sevmeyen insan mutsuz yaşar. kendinizi sevin ve ona saygı duyun hayat yaşamak için çok güzel.
Kendine saygı, mutluluğun temeli gibi görünebilir çünkü sınırlarını koruyarak, ihtiyaçlarını gözeterek ve doğru kararlar alarak yaşamayı kolaylaştırır. Ama mutluluk, her zaman sadece kendine saygıyla değil, hayat koşulları, çevre ve duygusal bağlarla da şekillenir. Kendine olan saygı seni daha güçlü hissettirse de bu, tüm dertlere karşı duygusal bağışıklık kazanman anlamına gelmez. Herkesin hayatında zorlayıcı anlar olabilir, önemli olan bu dönemlerde de kendine hak ettiğin gibi değer vermeyi unutmamaktır. 🌿