Hevesinizi kıranlara tepkiniz; hevesinizi köreltmek mi hevesinize koşmak mı?

Bir şey yapmak istiyorum, zararlı değil ama yararsızmış. Boş işmiş. Bunu diyen de en yakınımdakiler. 😑

Ben çok heves ederek araştırıyorum öğrenmek için adım atmak istiyorum. Birden heves kırıcılar çıkıyor karşıma.

Evet adı üstünde bir heves gerçekten boş olabilir belki ama her şey bir hevesle başlamıyor mu?

Hevesimi köreltmeli mi hevesimin üzerine mi gitmeliyim?
Hevesinizi kıranlara tepkiniz; hevesinizi köreltmek mi hevesinize koşmak mı?
Cevapla