Aksaklıkları bahane etmek mi, çözmeye çalışıp yola devam etmek mi? Siz hangisini yapıyorsunuz?

Aksaklıkları bahane etmek mi, çözmeye çalışıp yola devam etmek mi? Siz hangisini yapıyorsunuz?

Aksaklıkları bahane etmek mi, çözmeye çalışıp yola devam etmek mi? Siz hangisini yapıyorsunuz?
Cevapla