Birine baglanmakla bagimli olmakla arasındaki fark nedir?

Ben bir kere aşık oldum hayatımın merkezindeydi. Ona bir sey oalcak diye cok korkuyordum. Elimde telefon beklerdim felan. Sonra ayrıldım ve şu anda bağlı olmanın sağlıklı olmadığını düşünüyorum. Cok yorucu oluyor bir zaman sonra. Sizin düşünceniz nedir? Nasil sağlıklı bağlanırım?

Güncellemeler
9 ay
Cevap yok mi
Birine baglanmakla bagimli olmakla arasındaki fark nedir?
Cevapla