Yaşıtlarımın hepsi enerjik ben %5 güç tasarrufundayım. Kendimi enerjik hissetmek için neler yapabilirim?

Yaşıtlarımın hepsi enerjik, hayatı dolu dolu yaşıyor. Ben ise %5 güç tasarrufundayım günün yarısında şarjım bitmiş gibi hissediyorum. Siz böyle anlarda kendinizi nasıl toparlıyorsunuz? Enerjinizi yükseltmek için uyguladığınız küçük tüyolar var mı?

Yaşıtlarımın hepsi enerjik ben %5 güç tasarrufundayım. Kendimi enerjik hissetmek için neler yapabilirim?
Cevapla