İnsan tanımadığı birini anlayabilir mi, yoksa anlamak için önce geçmişini bilmesi mi gerekir?

İki yabancı bir doğru..
İki yabancı bir doğru..

İnsan tanımadığı birini anlayamaz, anlamaz mı gerçekten?

”Sanki anlıyorum ve tanıyorum.. Hep ordaymış gibi, her şeyi bana anlatmış gibi.. Ruh halini, mutluluğunu, üzüntüsünü uzaktan izliyor olsam bile ben onu tanımadan tanıyorum, tanımadan anlıyorum..”

İnsan tanımadığı birini anlayabilir mi, yoksa anlamak için önce geçmişini bilmesi mi gerekir?
Cevapla