Sadece ilişki anlamında sormuyorum genel olarak soruyorum.

Sadece ilişki anlamında sormuyorum genel olarak soruyorum.


Öncelik para.
Duygusal davranan bir insanın hayatı boyunca hep üzülmesi kaçınılmazdır. Çünkü duygusal davranan insan her zaman suistimal edilebilir. Duygusallık güzel şeydir ancak önüne mantığı koyarsanız. Mantık bize doğru yolu gösterir, duygusallık mantığa eşlik eder. Bazen kişinin mantığı kendisini çıkmaza sokabilir o durumlarda bir başka güvendiği ya da kişilerden olumlu görüşler almakta fayda vardır. Çünkü herkesin hayatında yaşadığı tecrübe ettiği bazı gerçekler insanları olgunlaştırmıştır.
Satranç oyunu oynarken mantığımız ile değil de, duygumuzla hareket etsek her zaman mat oluruz öyle değil mi?
o hesap..
⭐🙏
Ben her yaşta mantık adamı oldum seçil
Teşekkürler
Belli bir yaştan sonra mantık daha ağır basabiliyor, çünkü aldığımız kararların sonuçlarının daha fazla farkında oluyoruz. Ama hayat, sadece mantıkla hareket edince de renksizleşebilir. Ben çoğu zaman mantıklı bir plan yapıp, duygularımı onun içine dahil etmeye çalışıyorum. Böylece hem hayal kırıklığı yaşamıyorum hem de iç dünyamı dinliyorum. Sanırım biraz denge işi bu! 😊
Cevap
14Cevap
Kalp yanılıyor, mantık önemli
yerine göre
İkisini harmanlarım, ikisini de elden bırakmamak gerek
Belirli bir yaştan önce de mantıkla hareket ediyorduk, halen aynıyız
Hep mantığımla hareket ettim böyle de devam eder inşallah
Mantığımla düşünüp zor anlarda duygularımla hareket ediyorum
Bazen duygular mantığın önüne geçebiliyor : ))
İkisini harmanlayarak hareket ederim hanımcığımcım. Önce içimdeki duyguya "kapıyı arala" derim. Daha sonra da, kapının ardı mantığıma da uygun olursa arribaaa! 😂😂
Mantık dediğin olay günümüzde insanın işine gelmesi… bu da mantıksız uzun vadede
Genel olarak mantıkçıyım
Mantık şart bence ama biraz da kalbinin sesini dinlemek lazım
Seviyorsam mantık umrumda olmaz
Artık mantık ile hareket ediyorum.
Evet mantıkla hareket etmek en iyisi
Mantık tabiki de
Duygu
Kisisine göre ya
Mantığımı dinlerim
mantığımla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?