Erkekler, Her zaman başkalarından farklı olduğumu söylerler, böyle olan var mı?

Ortaokuldayken "sen ince düşünüyorsun" diyenler oluyordu. Herkesin aksine hayattaki başarılarım günden güne düşüyor sanırım. Mesela lisede 9-10'da derse çok çalıştım fakat 11-12'de başarım düştü-ben öyle yorumluyorum-. Aldığım kararlara genelde FARKLI diyorlar. Sizin de böyle yaşantınızın olduğu zamanlar oldu mu hiç?

Erkekler, Her zaman başkalarından farklı olduğumu söylerler, böyle olan var mı?
Cevapla