Sizce geçmişte yaşananlar insanları hasarlı ve daha değersiz mi yapar, kırıldığı yerden güçlenmek ve daha değerli olmak mümkün mü?

Eski bir Japon felsefesi olan Kintsugi, kırılan bir nesneyi eskisinden çok daha güzel ve fonksiyonel hale getirmeyi amaçlar. Bu felsefeye göre kırılma aslında bir kayıp değil yeni bir varoluş demektir. Geçmiş acılarla yeniden var olmak, deneyimleri ile daha değerli olmak mümkün mü sizce. Sizi kıran olayları nasıl aştınız…

Emek, özen, sabır ve zaman gerekse de hayata kırıldığı yerden güçlenerek devam edebilir mi insan?
Emek, özen, sabır ve zaman gerekse de hayata kırıldığı yerden güçlenerek devam edebilir mi insan?
Sizce geçmişte yaşananlar insanları hasarlı ve daha değersiz mi yapar, kırıldığı yerden güçlenmek ve daha değerli olmak mümkün mü?
Cevapla